Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Alle sier gubben er unik, han jeg er gift med altså. I går spurte han om jeg ville ha en veske til 900 kr fikk minibank kortet hans, passet ungen mens jeg traff venninner men føler ikke at vi klarer komunisere sammen er så jævla dritt lei blir små krangling om alle små temaer og store ting jeg syntes er viktig men samtidig får jeg ofte frokost på senga med lys får alltid penger gaver ol men fatter ikke hva det er med han og prate alvor, er det sånn hos andre er jeg urimelig eller har jeg grunn til og være frustrert han er min beste venn samtidig den som får meg til og føle meg mest jævlig og. ååååååååååååååååååå er så forbanna
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Prøv å si det til han i steden for oss, samtidig som du slenger inn en punktumpause så han får tid til å ikke føle seg overkjørt i ny og ne...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Har prøvd snakke med han. men vi er stolte begge to og er så vanskelig og bedre seg selv når man ikke føler man blir møtt på halv veien. Han er unik etter mange år sammen vet jeg vi har det mye bedre en de fleste men samtidig er vi inne i en vanskelig periode. Dette er ikke for og slenge dritt om han jeg elsker men for og få noen gode råd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå