Gå til innhold

Jeg har to gutter jeg:)(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Joda jeg elsker guttene mine akkurat like mye som jenten min. Men tenker allerede frem i tid. Jeg VIL og skal sette min stolthet på å være en likandes svigermor. Godt jeg er forberedt:) Tror dagens farmødrer ikke har vært like godt forberedt kanskje? Vet ikke jeg. Jeg har en snill og omtenksom svigermor, men en kvelende omsorg viss jeg slipper henne for nært. Men det er jo ingenting ondt i henne. Men kommunikasjon er nok veldig viktig ja, ikkje skvalder og mas om alt mulig, men den gode kommunikasjonen der man lærer hverandre å kjenne på godt og vondt. Jeg er heldigvis typen som har evnen til å skvære opp, tar alltid iniativ til slikt. Får håpe det kan hjelpe meg i fremtiden som farmor også.

Bare noen tanker fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har 4 sønner, så her er det potensiale for 4 svigerdøttre =)

Men det tar vi som det kommer,vet du. Enda flere "døttre", blir det. Så familien blir større og mere velsignet enn før.

Har man rette innstillingen,og vet å ikke blande seg i hvordan de unge oppdrar sine små, så tror jeg det går bra.

Vi må vise tillitt til at våre sønner og deres utvalgte gjør det beste DE kan for sine barn, akkurat som vi prøver å gjøre det med våre.

Skrevet

Helt enig. Svigermoren min er nettopp slik. "Problemet" med henne var at hun var så engasjert (på rette måten altså) at jeg følte jeg ikke fikk husfred:) Hun kunne komme fem ganger om dagen, på små visitter...flere ganger i uken. Så vi flyttet:) Viktig å tenke på de også:)

Skrevet

litt skrivefeil.."viktig å tenke på DET også" altså ikke være for påtrengende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...