Joikaboll@ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hvert på sykehuset i dag, guttungen har hatt en liten blødning på hjernen som har gjort han lam i halve ansiktet. MR viser at bruddet på hodeskallen gror. Og legen syntes øret så fint ut alt tatt i betraktning, han mente hørselen mest sannsynlig vil komme noe tilbake. Lammelsen ville han bare gi noen uker før han ville si noe, noen uker var visst 4-12 uker, så da vil tiden vise. Vi håper selvsagt at den blir borte. Legen frykter hjernehinnebetennelse og ved minste mistanke om feber eller dårlig form skulle vi kontakte lege, uansett tid på døgnet.
Nit@™ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Uff da Joikaboll@! At det skulle bli så ille ut av en sykkeltur! God bedring til gutten! Klem
Mille** Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Huff, fikk så vondt av gutten din, vil tro han angrer veldig nå stakkars. Får krysse fingrene for at han ikke får hjernehinnebetennelse i tillegg..... God bedring til gutten din. Klem
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Huff da, hva har skjedd? Hvorfor skal han angre?
Gjest_1001 Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Huff og uff... Stakkars gutten din! Kommer han til å bli lam i halve ansiktet for bestandig eller vil det bli bedre og? Krysser fingrene for gutten din jeg! Håper han blir frisk som en fisk!
1kar&1møy&meg™ Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 En bønn til dere om at gutten deres klares strabasene!!!!
Joikaboll@ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2007 Takk for det alle sammen. Legen ville ikke si så mye i dag, han ville gi lammelsen tid. Legen vi var hos i går mente det var dårlige odds mot oss. Så sannsynligheten er vel (muligens) større for at lammelsen forblir enn at den blir borte.
Solitude Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Ohhh, jeg er helt tom for ord her.. Håper virkelig at lammelsene blir bedre, må være tøfft å skulle vente i noen uker for å se... Forresten så ville jeg bare si at det tok min far nesten 4 mnd å bli bedre, han var lammet i hele siden. Klarte til og med ikke å svelge, men han kom seg etterhvert. Håper virkelig at gutten din også blir bedre ! Er det ingen måte å sjekke om han har hjernehinnebetennelse nå ? Istedenfor å vente, tenker jeg på. Tenker på dere, og ønsker at han blir bedre fortest mulig !
Northernlights Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Uffda!!! Håper at det ikke går så langt at det blir betennelser av det. Du får bare holde et ejstra godt øye med han fremover, og ikke vente et minutt dersom noen av symptomene skulle dukke opp. Håper at alt går bra =)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Krysser fingre og tær for at han blir frisk og fin igjen!
2 på jorden og 1 i himmelen Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Huff stakkars gutten din, og stakkars dere som må gå gjennom dette. Er aldri noe gøy når barna er syke. Sender masse god bedring støv deres vei :-)
Solitude Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Glemte å spørre, får gutten noe behandling pga lammelsene ? Min far fortalte at sykehuspersonalet var veldig flinke til å massere for å få bedre blodomløp og bevege den siden som var lammet. Men nå aner jeg ikke om det kun gjelder for pasienter som har hatt blodpropp i lillehjernen og ikke liten hjerneblødning.
Joikaboll@ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2007 Finnes visst ingen behandling, jeg spurte legen i dag om trening/øvelser, men vi skulle se ann tiden bare. Takk for mange positive tilbakemeldinger og lykkeønskninger.
Gjest_1001 Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Uff, nå fikk jeg litt ekstra vondt av gutten din! Får håpe at dere går mot de dårlige oddsene og at han blir helt fin igjen. At noe så "vanlig" kan få så store konsekvenser... *sukk*
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Uff så trist God bedring til gutten!!! og masse tanker til deg som må gå igjennom dette. Håper han trosser alle odds.
Joikaboll@ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 21. juni 2007 Han er en sta gutt an natur, så vi får håpe han trosser alt som kommer mot han. Han er i fabelaktig god form da, vi sliter litt for å holde han i ro. ADHN`n driver han og den er ikke lett å holde igjen ;o)
Fraggelhysa! Skrevet 21. juni 2007 #17 Skrevet 21. juni 2007 Uff, herregud! Stakkars gutten din, jeg håper virkelig at hellet kan være på deres side!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #18 Skrevet 21. juni 2007 Joikabolla, jeg har ikke følgt historien, så vet ikke hva skjedde... men vil bare si at jeg ønsker dere masse masse lykke til! tusen klemmer til gutten din...håper alt blir bra... sender dere litt healing.......*.......*...... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå