ApriIbaby Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Mange kontoer som har grunn til å frykte nå *ler*
nyu hai Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Hva er det med Ikea? Har aldri vært inne i en Ikea butikk. Men om jeg skulle hva finner jeg?
ketosina Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 blir dritgøy når den kommer hit. de har så mye fint! og deilig å slippe å kjøre helt til oslo eller sandnes for å shoppe på ikea..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå