Lily* Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Noen som vet noe om dette? Legen sa det var ikke farlig fordi i verstefall kunne det kanskje muligens føre til at baby hadde anemi og trengte litt blod eller kanskje var litt gul og trengte lys. Andre som har dannet antistoffer? Har litt panikk....bør jeg bare slappe av siden legen sa det overhodet ikke var farlig...ringte forøvrig føden og fikk samme svar.
Tussa og Sofie Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 kan ikke så mye om det, men tror det er en grense ifht om man får planlagt KS på grunn av det. Blodverdiene skal være over en viss verdi, men tror ikke dette er aktuelt å se så masse på før det nærmer seg litt.... SOm sagt, dette er ikke noe jeg kan så mye om, så fint om noen andre har erfaring. Lykke til uansett!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 hei,jeg har dannet antistoffer (anti E) mot alle mine foster. gått bra hver gang:) de kontrollerer deg nøye vettu. ikke noe å stresse over nei:)
Lily* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Ok, godt å høre fra andre med erfaring, tror jeg har anti c eller C.
1+1=3 :) Skrevet 24. juni 2007 #5 Skrevet 24. juni 2007 Jeg danner også antistoffer. Begynte kjempetidlig og det ble påvist allerede i uke 6. Er rhesus negativ og barnet er mest sannsynlig rhesus positiv. Skal ta nye prøver i uke 32 og har fått beskjed om å ikke bekymre meg. Vil få en sprøyte etter fødselen for å vaksineres slik at ikke det blir noen komplikasjoner ved en eventuell senere graviditet. Ta det helt med ro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå