Duracellgirl*prøver* Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 jeg skjønner ikke helt jeg.. Jeg spørr inne på 3 tri om hvordan masserier kjennes ut ettersom jeg har hatt vondt i magen idag og lurer derfor på ev hvor lenge før en ev fødsel man kan gå med maserier.. Ettersom alle leger og jm har bedt meg ta det med ro i fare for en for tidlig fødsel så passer jeg jo litt på.. men jeg har også undertreket i så og si alle mine innlegg her inne at jeg selv ikke tror på noen tidlig fødsel, og tror jeg føder rundt den 8-9 august.. Så får jeg til svar bl.a at det virker som om man skryter av at man har fått beskjed om at det kan bli en for tidlig fødsel.. osv... jeg ble bare satt ut jeg.. har jeg virkelig gitt det inntrykket her så beklager jeg på det sterkeste,men jeg må si.. jeg kjenner meg ikke igjen i det der.. Ville bare høre noen forklare meg hvordan massrier kjenntes ut ettersom jeg ikke hadde det med førstemann så aner jeg ikke.. men men.. Og hvorfor være anonym?? er vi ikke nok anonyme her inne med nick da?? merkelig.
Tussa og Sofie Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Høres pussig ut ja, nei noen må jo bare sende ut noe gørr innimellom. Sikkert bare lei av samme spm osv, men da kan man jo forbeholde seg retten til å la vær å svare. Er bare å spørre i vei synes jeg, er det ikke derfor vi er her da? )
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 ÅÅ, blir så irritert!! er vi ikke her for å hjelpe hverandre da? trodde det var litt av poenget m bim.. Ikke bry deg om de som sier sånn iallefall, de er sikkert bare misunlig på deg siden du kansje får en liten før dem.... Men håper jo for din og babyens skyld at du får gå tiden ut da:))
Duracellgirl*prøver* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Tusen takk.. måtte sjekke om jeg var helt på jordet her.. hehe. Jeg lar meg ikke provosere av de anonyme her inne lengre heldigvis,men ble satt ut av et sånnt svar. Jeg håper virkelig å få lov å gå til termin, av flere årsaker.. og det har jeg også skrevet før.. jeg vil at babyen min skal vokse seg stor og sterk først (han er liten nå.. så sjekkes ukentlig pga misstanker om sv.diabetes og svangerskaps forgiftning) Og så vil jeg bade masse nå som vi har så varm sommer.. og etter fødselen får jeg jo ikke bade... så for min del kan jeg gjerne gå en uke over terminen.
rampejenta - ny spire Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 hei. har lest mange av innleggene dine og jeg synes ikke du skryter av slikt.. Blir innimellom så sinnsykt irritert på den /de anonyme som sprer drittinnpå her.. bare kvalme kommentarer.. viser jo hvor feig dem e som gjemmer seg bak anonym.. og ja: de må vere lov å spørre om de man lurer på..
M&MH Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Haha, det er sikkert ei som er på kraftit overtid og er kjempemisunnelig fordi du kanskje føder før tiden!! Tro meg, det finnes slike idioter her også:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå