Gå til innhold

Annet alternativ enn skinn..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sies at skinnet regulerer seg selv om det er varmt, men jeg vet ikke helt om jeg stoler på det.. Samtidig så syns jeg ikke det virker så godt å ligge rett på madrassen i bagen.. Virker så hard og spretten... Noe annet en kan bruke slik at hun ligger mykt og godt, men ikke blir for varm.. Eller ligger deres babyer rett på madrassen i vognen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde faktisk med skinn til Bulgaria, og hun ble ikke overvarm i vognen når hun sov i ca 26 varmegrader. Det så rett og slett behagelig ut.

Skrevet

Ull regulerer bra; både varme og kulde. Og blir ikke fuktig på samme måte som bomull. Anbefales!

Skrevet

Da fortsetter jeg med skinnet mitt.. Ser at det er flere som bruker det selv om det er varmt, så da er det sikkert vel så greit som rett på madrassen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...