Cat.68 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 I det siste drømmer jeg så utrulig mye om at jeg er ute å reiser med båt. Da er det ikke snakk om seilbåt, robåt eller motorbåt, men cruise eller ferge liksom. Hva kan det bety du som har greie på slikt??
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 har jo gått et såkalt kurs da men jeg skal sjekke og se.... vet du har lrt i det siste..holder på med et tarot kurs, at drømmer skal egentlig tydes av den som drømmer selv...men at det finnes en generell betydning...MEN du føler selv om den passer...sjekke jeg brb
~Fanta~ Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Ferger symboliserer lønn for strevet. Og skip kan symbolisere hvor trygg du føler deg;o)) Sorry, men måtte bare svare;o))
Cat.68 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 takk ;o)) men du hva mente du med den første setningen din"vet du har lrt i det siste.." kniis ;o)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 lært i det siste skulle det stå fant dette: To dream that you are in or see a boat, signifies you ability to cope and express your emotions. Pay particular attention to the condition and state of the waters, whether is is calm or violent, clear or murky, etc. Are you "smooth sailing"? Alternatively, you may be ready to confront your unconscious and unknown aspects of yourself. To dream that you are trying to jump off a boat, suggests that you want to dive directly in and confront those difficult emotions and approach your problems head on. To dream that you are on a cruise, represents some emotional journey that you are going through. The dream may also be a pun on "cruising" through situations in your life with ease and little effort To dream that you are riding on a ferry, indicates that you are going through some transitional phases in your life. It also means that you are setting your sights on a new goal. To dream that you are waiting for a ferry, signifies unforeseen circumstances might hinder your desires and wishes. Vel fant dette på www.dreammoods.com
Cat.68 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Ok takk, da skal jeg gå i dybden på dette å føle hva det betyr for meg, men det er no helt klart noe der. tuuusen takk vennen ;o)) Ps, hva mener du med lært?? Nysgjerrig?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Jeg holder på å utvikle meg...lære mere om hvordan jeg best kan forstå ting...høres jo sprøtt ut men det er så masse som skjer...det vet du jo selv...og jeg har ennå ikke lært meg å tyde alt...derfor øver jeg meg nå...samtidig som jeg går tarotkurs hos en av norges beste tarotister... drømmer er forresten meget viktig i kurset...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå