Gå til innhold

Dere som er tynne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva eter dere egentlig i løpet av en hel dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på aktivitetsnivået. Hvis jeg trener mye eller er i annen aktivitet trenger jeg mer mat enn om jeg har en rolig dag hjemme med bare litt dagligdags husarbeid. Spiser litt snop og snaks i helgene, men ikke til daglig.

Skrevet

men hva spiser dere, på brød middag ol

Skrevet

Er dette et seriøst innlegg??

Skrevet

frokost: 2 stk brødskiver m syltetøy,et stort gl vann el sjokomelk

lunsj: samme som frokost

middag: det jeg har lyst på.

kvelds: spiser sjeldent noe på kveld.

drikker masse vann i løpet av dagen.

+ at jeg unner meg en espresso milkshake stort sett hver dag.

Skrevet

Tror ikke HVA som blir spist har noe å si på mange.. Jeg slet utrolig med fordøyelsen helt til jeg var rundt 18. Da gikk jeg opp litt i vekt. Jeg har ALLTID spist mye, men uansett hva jeg spiste så tok det maks en halvtime før det var gjennom systemet.

Skrevet

Tusen takk er seriøst dritt lei av og stå stille på vekta vil ned.

Skrevet

jeg spiser som regel det jeg har lyst på når jeg har lyst på det.. veldig glad i fast food, snop, chips osv.. og i min studenttilværelse koser jeg meg nok litt for ofte med usunn mat.. min unnskyldning er; "jeg klarer ikke å lese/ skrive oppgaver uten å ha noe å spise på.."

Har derfor funnet ut at kjeks, krydderost, druer og melon er noe som hjelper meg til å bli litt sunnere..:)

Ellers så må jeg også(desverre) "alltid" ha noe å spise på.. er en person som liker å kikke i kjøleskapet/ skapet etter noe godt..

Min fordel er at jeg har veldig høy forbrenning!! for jeg trener alt for sjeldent fordi jeg føler det liksom ikke er tid til det.. skal nok en gang prøve å ta meg sammen på det området!! ellers er min personlige mening at mat og trening henger sammen for en sunn tilværelse:)

Vet ikke om dette går utenfor det du ønsket svar på, i tilfelle får du konkretisere hvorfor du lurer på hva vi spiser:)

Skrevet

Jeg vil ned i vekt derfor lurer jeg på noen gode tips jeg er 1,70 høy og veier nå 84 har to svangerskap bak meg

Skrevet

Går mye turer og leker mye ute med barna

Skrevet

Før jeg ble gravid:

Spiste egentlig det jeg hadde lyst på, men det ble som oftest bare middag i løpet av en dag.

Skrevet

Gå lange turer (etter hvert raske turer på omlag 1 time minst annenhver dag), kutt ned på inntak av sukker og fett (sjekk varedeklarasjonene på alt du spiser), spis mye grønnsaker, drikk helst vann og ex. lett melk, litt frukt, Biolaprodukt uten sukker (for å holde fordøyelsen i fin form) og kornblandinger uten sukker. Det er motiverende å gå sammen med andre, så prøv f. eks. å få med deg noen på faste kvelder i uka.

Lykke til.

Skrevet

Takk for flere svar! Dette er noe jeg har lagt merke til også, de dagene jeg ikke spiser middag går jeg ofte ned i vekt, men savner middag ..

I dag hadde jeg gått ned en kilo til da er det 83 er glad for det og jeg, flere som blir borte jo bedre er det vil ned til 63 ca så enda 20 kilo igjen!

Skrevet

Vil du gå ned i vekt er det lurt å redusere på karbohydrater en periode. Som middag er det smart å spise fisk eller kjøtt og masse grønnsaker. Kutt ut ris, potet og pasta. Hvis du må spise litt kveldsmat, kan du ta et par knekkebrød med magerost. Og selvsagt hold deg unna godterier og mat med masse fett i. Og drikk masse vann.

Hvis du har godt ned en kg på dag er dette trolig ikke bare fett, kroppen klarer sjelden å forbrenne så my fett på et døgn. Går man ned for fort taper man mye muskler, og det er kjedelig da.

Det er lurt å unne seg en godtedag i uka. På den måten har man noe å se fram til og sjansen for å sprekke er mindre.

Lykke til!! Dette klarer du:)

Skrevet

Det beste slanketipset jeg har er og sove lenge :) Den som sover synder ikke vettu....

Skrevet

Jeg spiser 2 brødskiver til frokost, med f.eks ost&skinke, tunfisk&majones, leverpostei, prim, makrell i tomat.. det jeg har lyst på.

Så spiser jeg kanskje noe kjeks, frukt eller et par brødskiver til før middag. Til middag spiser jeg det som faller meg inn den dagen. Alt fra taco, fiskekaker, spagetti, hamburger, sodd, kjøttkaker, grandis, kyllingsalat...

Spiser et par brødskiver til før kvelden. Drikker melk, juice eller brus.

Er velsignet med høy forbrenning så jeg tenker aldri på vekt og kalorier og sånn drit. Holder meg på 52 kg uansett jeg..

Skrevet

Takk for mange gode råd kjempe snilt av dere :-)

Informerer hvordan det går jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...