Mø schæl! Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Skriver her for å rådføre meg litt med dere damer før jeg evt. ringer legevakten. I dag formiddag begynte jeg plutselig å bli ganske svimmel, jeg klarte å holde meg oppreist men det var bare så vidt. La meg nedpå et par timer, og svimmelheten opphørte da jeg la meg, men kom igjen med full styrke da jeg stod opp igjen. Etter en times tid utviklet jeg også feber. Har ikke målt den, og den er sikkert ikke veldig høy, men har hatt typiske fryse/varmetokter som man bare ikke tar feil av. Har i tillegg hatt sånne små... hva skal jeg kalle det... nesten som "eksplosjoner" foran øynene mine (dette kan kanskje være relatert til svimmelheten?), veldig ekkelt. Det var såpass at jeg ikke hadde lyst til å være alene hjemme med jenta vår på 2 år. Har i tillegg høyt blodtrykk, hvor høyt det er nå vet jeg ikke. Tok 2 paracet i stad og da forsvant de verste symtomene, men kjenner at jeg fortsatt har noe feber og vondt i hodet. Hva tror dere? Noen som har opplevd lignende? Takker veldig for svar.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Har hatt noe ala det samme endek ganger.. , men har aldri dratt til legen så kan desverre ikke hjelpe deg.. Men om du føler at noe er galt og det er ubehagelig ville jeg ringt legen..=)
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Ja, hadde nok ringt legevakten og forhørt meg.
1kar&1møy&meg™ Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 jeg har noe lignende i dag..... men har vondt bak høyre øyet i tillegg ( god bedring til oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå