Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Heisann! Jeg lurte på om det er flere som føler at livmorhalsen har blitt kortere etter at dere ble gravide? Sikkert bekymret uten grunn, men det er rart hvor mye man tenker på dette? Er 18 uker forresten...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg vet ikke helt, men jeg var hos gynekolog tidligere denne uken. Hun sa at det var litt vanskeligere å se livmorhalsen skikkelig når man gravid fordi den trekker seg litt oppover..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Takk for svar. :=) Tror hormonene gjør meg tullerusk av og til. Kan bli helt hysterisk og bekymret for ingen grunn. Deilig med denne siden, hvor det er lov å spørre om alt mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå