Tigermor. Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 I dag kjøpte jeg min første mammabukse =) Var litt stas det da synes jeg...var så koselig, ekspeditøren spurte hvor langt jeg var på vei osv! Følte meg skikkelig gravid da =) ARTIG JA!!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Sambo maser om at jeg må handle inn mammabukser,men jeg får fremdeles på meg noen av mine egne så da venter jeg litt,han liker ikke å se at jeg har klær som presser mot magen,de presser ikke så mye. Men må vel kjøpe inn noen snart. Jeg er også 14+0 i dag.
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 ja er det ikke morro!?=0) Har gjemt på alle gravidklærne fra forrige gang (i 2005), men de er jo så "gamle"!! Så i dag bestilte jeg meg en ny, en tøff dongerigravidbukse! Gleder meg til den kommer i neste uke!
Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Mine bukser passer like godt enda er også 14+0 idag... Glad for d..skulle ønsket jeg slapp mammabukser...men må nok ha d etter hvert...
Teltpluggen Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 ååh.. Skal handle mammaklær på tirsdag! Da er jeg 14+2 og skal til bergen. Her på øya har de ikke butikker med mammaklær i det hele tatt.. Blir koselig!
Tussa og Sofie Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er 20 uker nå og begynner virkelig å slippe opp for bukser spesielt. Har bare en dongeri bukse igjen, så må nok krype til korset snart ja ) Sambo liker heller ikke at buksene begynner å stramme i magen, og de er jo lave i livet også, så ikke direkte behagelig etterhvert. Blir litt stas og da å kunne kjøpe det....
dårligfantasi Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 artig med mamma klær men også artig og se hvor lenge de gamle vanlige klærne holder.. hehe.. er 27+5 og bruker fortsatt samme klær som før.. men litt shopping av mamma klær blir det
LynxLynx Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Synes det er så utrolig dårlig utvalg av mammaklær! I alle fall hvis man har dårlig råd og ikke kan shoppe på f eks den kule mage. De har ikke all verdens utvalg der heller. Går rundt på HM og lindex og titter, men blir like skuffa hver gang. Så her er det bare å dra fram symaskina og sette i gang...
Fløffy Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Enig med deg! Du er heldig/flink hvis du kan ta frem symaskina og lage egne klær. Eneste jeg hadde klart å lage var et telt - kan jo hende jeg får bruk for det etter hvert, da...! Kan de ikke bare ta inn masse fint mammatøy disse butikkene?!?!?!?!?
brummemamma- Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Ja, det er litt stas å kjøpe ) Leste nettopp i bok med gode råd til gravide at man burde vente med å kjøpe klær til tredje trimester, og bruke det en hadde av klær som passet frem til det, sånn at det ikke ble for dyrt, men jeg har nøyaktig null bukser og skjørt som passer, og få gensre selv om jeg bare er 15+3 så jeg har handlet!! Nå skal det sies at jeg hadde begynt å legge på meg før jeg ble gravid, så det har vel litt av skylden og. Låne klær av de som er tykkere enn meg eller samboer vil jeg ikke, for de bare henger og slenger, er jo mage og bryster som vokser mest, så vil ha klær som sitter litt fint nå og.
Moder'n-2 Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har kjøpt en god del mammaklær på H&M og på Lindex. Nå er det visst salg (i alle fall i Oslo), så jeg har fått meg noen flere mammatopper denne uka. I tillegg har jeg tidligere funnet en fin mammakjole og et skjørt på Lindex. Man må ofte innom flere butikker, for utvalget varierer også innenfor butikker i samme kleskjede.
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 jeg har kjøpt mammaklær på hm og lindex. kjøpte 1 bukse på hm og har kjøpt 2 bukser og 1 dongerishort på lindes. jeg må si at jeg er mest fornøyd med lindex sine bukse. på de går det ann å stramme inn på båndet som ligger over magen. veldig greit hvis man ikke er så stor enda. hm sin bukse ble det stoffet som går over magen veldig løst etterhvert som man drar buksa opp og ned etter x'antall dobesøk hehe:P har ikke kjøpt så mye mammaklær egentlig. men er veldig glad for jeg har kjøpt det, selv om det var hardt å gå bort fra mine gamle bukser som ike passet lenger hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå