Gå til innhold

Økt utflod ved graviditet, noen som har opplevd det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vist ganske vanlig... har ei veninne som er gravid og har økt utflod

Skrevet

Hei! på besøk fra 2 trimester,det er ganske vanlig jeg hadde mye utflod i 1 trimester, ett tips er å bruke truseinnlegg og skift det ofte,leste også ett sted at de anbefalte å ligge uten truse om natten,hvorfor husker jeg ikke i farten.

Skrevet

Kanskje jeg er gravid da... har ikke hatt det tidligere...

Skrevet

Det er helt normalt, å er for noen et svangerskaps tegn faktisk! Tror det er pga økt progesteron nivå i kroppen?

Skrevet

Oh yes! Det er heeelt vanlig, og en av vanlig symptomer på graviditet. Merkbart mer utflod, og husker godt hvor mye det var i begynnelsen av min forrige graviditet.

Skrevet

Oy, dette hørtes bra ut - kan ikke huske at jeg hadde det ved mine forrige svangereskap, men ved IKm denne gangen hadde jeg masse utflod!!!!

Det er vel dette som er så farlig med BIM..... jeg sluker alle symptomer og føler meg tilslutt kjempegravid - før TR plutselig finner det for godt å dukke opp :) Men at utflod kan være et tegn er jo bra positivt da :)

Skrevet

Ja, man kan blir ganske gravid av å være her inne. Mange symptomer er jo like ifht mens vs gravid også. Det er jo to hormonelle tilstander som kan spille kroppen et puss begge to. Lykke til da!

Skrevet

Helt vanlig, jeg "slet" mye med det i sv.skapet... tenkte det skulle bli fantastisk å slippe bind i forbindelsen med mensen som gravid, men ble innlegg i 9mnd i stedet;) hehe, ja,ja. Økt utflod skyldes, og jeg siterer.. "til dels øket celleavstøtning fra skjedeveggene, men først og fremst større slimproduksjon i livmorhalsen. Krever ingen medisinsk behandling, derimot god personlig hygiene"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...