Gå til innhold

hva har jeg rett på?:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. skal begynne på vgs til høsten (grunnkurs) har ett barn på 1,5 år. er alene. og hva har jeg rett på om jeg flytter sammen med barnefar? har overtgangstønad nå, men vurderer å si fra meg den og flytte sammen med barnefar..noen med peiling?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sjekke hvor mye du kan få i lån og stipend med lånekalkulatoren på www.lanekassen.no - utover det har du ikke rett på noe spesielt om du er samboer med barnefar.

 

 

  • 1 måned senere...
Skrevet

heisann!

Du har rett på borteboerstipend og muligens forsørgerstipend dersom du studerer på vgs!

Gå inn på lanekassen.no og se under stipend og lån for videregående utdanning, der ser du alle satser og du finner svar på det meste!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...