verdensbestegutt Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Skal kjøpe nytt sete til 3 åringen og så dette på tilbud. Men det stod fra 4 år da...? men kg er riktig.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Tuppa har det. Kjøpte det før jul vi og hun blir 5 år i sommer. Synes det er spupert vi. Mykt og god sittedel, og de koppholderne er jo bare knall da!! Anbefaler det jeg i allefall, tuppa er kjempefornøyd også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå