Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 Jeg har ingen GUBBE jeg, men mann det har jeg....Er bare grusomt å si GUBBE!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #5 Skrevet 23. juni 2007 Er du seriøs? hvorfor er det grusomt og si gubbe, her er det kose ord ikke noe stygt ment!
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Fordi jeg synes det høres så utrolig harry ut, hvor de de matchende grilldressene sier bare jeg! For meg er det et stygt ord som jeg ville kalt mannen min hvis jeg var utrolig sint på han, kanskje ikke da engang...
M&MH Skrevet 23. juni 2007 #7 Skrevet 23. juni 2007 haha...helt enig med anonym over!! "gubben" er så harry som det går ann å få blitt! høres helt forferdelig ut når noen sier det ordet om mannen sin.
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #8 Skrevet 23. juni 2007 Tror det der kanskje kommer veldig an på hvor man er i fra. Akkurat som noen synes det er harry med kjerring, mens andre synes det er helt ok.Vet ikke... Men for å svare på spørsmålet: Nei, jeg er ikke sinna på gubben/gutten min/samboeren min.... Savner han bare veldig!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå