Solstråle72 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 I dag tror jeg Tobias oppdaget hendene sine. Utrulig artig...:-) I dag tidlig knyttet han den ene handa og lå å såg på den lenge, så tok han den kontrollert inn i munnen sin og fant en finger å sutte på. Senere på dagen førte han ene handa kontrollert opp til ene leken på baby gymen sin og slo til så den beveget seg. Han viftet ikke med armene for så å komme tilfeldig borti lekene som han har gjort før!!
måken og vesla Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Så søtt. Det gjør vesla her også. Dessuten har kjoler nå fått en mening. De er nemlig kjempefine å ta tak i, trekke oppover, studere mønsteret og gjerne smake litt på. Ikke akkurat elegant, men sikkert veldig interessant!
Millapril Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Så gøy! Moro når det skjer. Her er også hender veldig poppis om dagen. Gjerne begge to inni munnen samtidig om hun får plass... Klær er også gøy å dra i. Nå prøver vi å se om tær er interessant, men det er kun hvis hun hr mønstrede sokker på og jeg viser dem til henne. De er jo bare sååå herlige disse små nurkene våre, som stadig blir større.
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 kjempegøy når de oppdager nye ting med seg selv :-) Camilla er også utrolig suttegal på hendene sine, som Erica, gjerne begge inni samtidig :-) Er ikke så interessert i tærne enda, men ler masse når jeg nusser og spiser dem.... men mønstrede sokker må prøves ut ja!!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Artig med hender, de kan jo brukes og ikke bare fektes villt med! Her går det også mye i "begge knyttede never inni munnen på en gang"-manøveren, uten at jeg helt skjønner om det er oppdagelse av hender eller kløende gommer. Tær er ikke så spennende enda, her også fnises det stort om mamma tullespiser en tå eller to :-)
Bellen^2 Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, bare vent snart så slår han på alt som kommer innenfor rekkevidde. Mammas pupp, pappas hode, leker, alt blir behørlig dengt:) Sutte på puselaken er alltid populært, og da gjerne hele knyttneven.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Ja her også suttes det til den store gullmedaljen om dagen. Om det er hendene, teppet, solhatten eller gulpekluten spiller liten rolle. Alt som kan puttes i munnen er spennende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå