Gå til innhold

I.D makeup/Bare Minerals....jeg fikk


Anbefalte innlegg

Skrevet

pakken min a posten idag (get started kit) og den er sååååå bra!

Er fornøyd ::)))) bestilte på webben den 13/6 ...

 

:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, bra ikke sant :o)

Nå har jeg prøvd Glo Minerals, og er kjempefornøyd der også!!

Skrevet

hvor hvor ?!?!??

Skrevet

Hvor bestilte du?

 

Pris?

 

Link?

Skrevet

bestilte fra Ebay

kostet: $66.98 USD = 402 NOK

Null i toll (sto "gift" på pakken)

 

:)))

Skrevet

oie, kanskje dere får linken på fransk??

men dere bare å søke på (bare escentuals, get started kit) selger heter: brandnameskincare

Skrevet

Mulig jeg er blind, men jeg trenger at det står på et annet språk...hehe..kan jeg endre det?

et hva trykker jeg for å bestille?

hva fikk du i pakka?

 

*gøy å få pakke oi posten, spennende å se hva man får..hihi..;))

Skrevet

Glem det, så du hadde svart hvordan jeg bestilte;))

Skrevet

Jeg kjøpte kost+pudder på Ebay for 140; inkl porto;)))

(ikke get started kit da;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...