Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 jeg skulle løpe på dataen, og idet jeg gikk forbi en gammel data så stod her, så hadde det lekket ei eller anna veske fra det kjøleanlegget så stod i den dataen, og jeg sklei og føyk rett på hale beinet.... er dette farlig for babyen ?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 tror det var vondere for deg enn farlig for babyen siden du datt på rumpa, du får følge med at den sparker og oppfører seg som normalt:)
Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 ok. begynner nok bare bli hysterisk nå på slutten !
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 kjenner du at lille blir rolig og du får vond noen plass i magen, da må du ringe lege.
Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 skal gjøre det men han velter seg rundt og ikke vondt andre steder enn i rumpa så
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Hei! jeg fikk følgende informsjon den gangen jeg falt. At man kunne kjenne gode begevelser, men de ville i de fleste tilfeller ha deg inn til kontroll, da man ved fall kan morkaken løsne. Ikke for å gjøre deg redd, men ta kontakt med føden. Så kan de ta en avgjørelse på om du bør komme inn for en sjekk. jeg fikk bedskjed om at hvis jeg falt en gang seinere, skulle jeg i alle fall ringe dem.
Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2007 ok, jeg venter litt å ser... men har ikke merket noe siden jeg fallt.. bare med en gang veltet han seg rundt og nå er han helt rolig, noe han sjedent er på kvelden... så har allerede tenkt tanken, også siden jeg hadde litt blodblandet slim på papiret når jeg var på toalettet isted, men det kan jo ver modningen også da, siden jeg nermer meg termin nå ... sikkert bare jeg som er hysterisk.. hehe.. blir lett det når man er på målstreken, da må det bare ikke gå galt!
lillimedgutt:) Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Ring du ! Bare ring... please! Jeg blir egstelig av å lese sånnt.. sikkert alt bra men (igjen) ring...
Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2007 har ringt nå... trengte ikke komme inn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå