Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Kan man få det flere måneder etter man har født?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 puh, føler meg som en gjenganger på disse spm, men siden jeg har hatt det to ganger deler jeg gjerne mine opplevelser:) med førstemann fikk jeg det lenge etter fødselen, men var nok litt "nervøs"av meg helt fra starten. Med andremann fikk jeg det omtrent med en gang, men den forsterket seg etterhvert. Tror begge var rundt1,5 år, ja kanskje opp mot 2, før jeg ble meg selv igjen. Nå derimot har jeg ingenting, og hun er 5 mndr.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Det kan du nok...kan jo alltid få en vanlig depresjon også. Har du noen symptomer? Kan også ha noe med å gjøre at du er utslitt nå. Har selv vanlig depresjon.
ScaryMama Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg lurer på om jeg er i ferd med å få det og Nikolai er 7,5 mnd. Ja, jeg vil tro at det går an...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå