Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 skal det gjøre vondt å bli strippet? jeg har vært hos legen og han sa han kunne undersøke meg og strippe meg, men det gjorde ikke vondt og ingenting har skjedd, har 6 dager igjen til termin. og der er nå 4 dager siden jeg var hos legen... lurer på om han ikke strippet meg allikevel....
camnat Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg vet egentlig ikke så mye om det men det står en link lengre nede om stripping, men det jeg har lest om det er at det er veldig vondt skriver de... ikke vet jeg
Lovefly Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 va hos jordmor idag og ble strippet. har endel blødninger og masse murringer no. var smertefullt så kjenner ikke igjen beskrivelsen din. har termin om 2 dager , men er redd det blir lenge til. for det var visst veldig vanlig å ha smerter etter stripping..
imax Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Har å blitt stippet,men glemte å spørre hva jeg kunne forvente osv???Noen som vet?Fikk beskjed om å dra hjem etterpå å slappe av...ja det gjorde ganske vondt, men ikke så veldig altså...har blødd endel etterpå og det har kommet mye slim og hinner osv....hva er det egentlig de gjør oppi der????Hun sa hun skulle plage litt...Hm håper noe skjer snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå