Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Oki, kanskje ikke så veldig svangerskapsrelatert, men regner med at det er mange forskjellige kunnskapsrike unge mennesker her inne som kan svare meg på en liten ting ;-) jeg lurer bare på hvor dere leier film? Jeg leste at det beste kan være å leie på nettet? (er lei av å kjøpe en million filmer som aldri sees igjen)
nettie med 4 små Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Leide en liten periode over nettet, betalte en viss sum også kunne jeg leie så mye jeg ville... Veldig greit hvis du ser mye på film:)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Takk for kjapt svar :-) så lurte jeg bare på hvor det går ann å leie film via nettet?
Kummin&Lillesel Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Uff, jeg skal innrømme, at jeg helt har sluttet å leie film. Kan slett ikke huske sist jeg gjorde det. Jeg enten låner av venner, eller laster de ned fra nettet og ser dem før jeg sletter dem igjen.. Synes at det har blitt så dyrt, at jeg ikke helt gidder å være med å betale så sinnsykt mye lenger. Koster jo 100kr for en kinobillett, og stort sett det samme å leie en film :-O Aner ikke hvor på nettet man kan leie, men du kan jo google?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå