Teltpluggen Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hjelp meeeg:( Får så intense luftsmerter! Kommer helt plutselig å er så vondt at jeg bare må sette meg ned og krøke meg sammen.. Sambo lurer på hva i alle dager som skjer når jeg setter meg ned.. Han får snart panikk stakkar.. VOOONDT!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 uff... ikke bra =( det eneste som hjelper på meg er å gå på do og... ja... drite. hehe =) press det ut! ellers hjelper massasje på magen og ryggen for å få luften igjennom. Spis noe som inneholder fiber, og drikk mye vann. Hold deg unna brus og sukker. God bedring!
Teltpluggen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Får prøve å drikke vann:) Ikke matlyst et sted:P
Moyra Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 jeg hadde det samme problemer tidligere i svangerskapet. Du MÅ holde deg unna KULLSYRE!!! Legg deg ned på sofaen i sideleie og slipp ut luften hvis den vil ut... Det vil gi seg etter hvert!
gry78 prinsessa er kommet! Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har hørt at klyster kan hjelpe, men jeg vet ikke altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå