Gå til innhold

Til dere som har født flere enn 2 barn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom dere fikk kynnere i andre svangerskap, når beg de og fikk dere dem tidligere i 3 svangerskap? Eller har det ingen sammenheng om man har hatt tidlig kynnere før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter nr.6 og kynnere har startet tidligere og tidligere. I forrige svangerskap startet de i uke 16. Har hatt ganske mye av det, men synes ikke det er plagsomt, nærmest litt godt..Denne gangen har jeg vært plaget med astma og brukt Ventoline som demper kynnere og rier, så jeg merket det senere og det har vært mindre. Nå er jeg inne i en medisinfri periode og har mye kynnere, ca.5-6 hver time og varer ett minutt.

Skrevet

I mitt andre svangerskap beg jeg å få kynnere i uke 18-19, men har en følelse av at de kommer til å dukke opp mye tidligere denne gangen? Men joda enig med deg er jo ikke vondt, godt å kjenne at du har noe i magen også hehe!

Har du født til tiden å? Min kom 6 uker før tiden....

Skrevet

Går for fjerde gang og dei kjem tidligere, eller eg kjenner det igjen tidligere? Nr tre var masse kynnere heile tida foreløpig er det ikkje det no enno, bare litt av og til uavhengig av ka eg gjer...........

Skrevet

Hvor tidlig beg. du med nr 3 da? Mulig jeg er helt på jorde og blander denne følelsen med noe annet, men det kjennes faktisk ut som jeg har fått litt tendenser allerede, å det bekymrer meg litt for jeg er jo bare 10-11 uker på vei! Ikke le av meg nå altså, for som sagt kan det hende jeg blander litt her hehe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...