Gå til innhold

Noen andre som har kjøpt barnevogn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare i uke 14 og skal hente barnevogna i morgen.... LITT tidli, men vi fikk den så utrolig billig at vi bare måtte kjøpe...

Andre som er tidlig ute?:-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 13 uker i dag, og har begynt å titte etter det. Men har ikke kjøpt noen enda.

Litt usikker hva slag merke jeg skal kjøpe og sånn.

Skrevet

Vi var tidlig ute å bestillte vertfall. Nå er jeg 28 uker på lørdag og skal muligens hente den=) gler meg. Hvilken vogn kjøpte dere? vi bestemte oss for emmaljunga edge duo=)

Skrevet

Har kjempelyst til å kjøpe, men samboer vil vente litt. Han sier han er redd for at vi skal miste denne gangen også.. Men jeg er optimistisk :):) Har handlet masse klær allerede.. :) Er i uke 13 =)

Skrevet

Vi har kjøpt en mørkeblå brio dypvogn:-) Veeeeldig fin!!!

Skrevet

Kjøpte vogn i går - bare fordi vi fikk tak i en pent bruk i det merket vi ville ha. Hadde egentlig tenkt å vente til etter sommeren med vognkjøpet. Er halvveis i morgen :-))

Skrevet

Bestilte vognen for et par uker siden og det var jammen bra. Bare såvidt de kunne love meg at den var klar til oktober. ( jeg vile ha en annen farge en den de hadde på lager, så den måtte bestilles)

Vi skal ha Teutonia Spirit s3. Er fornøyd med valget. Hadde Brio sist og ville ha noen litt lettere og spenstigere denne gangen.

Skrevet

Kjøpte i uke 19 vi =) Knalltilbud på ei messe vi var på, så da ble det sånn =)

hadde tenkt å vente, men kunne ikke la avslag på 4200,- gå fra oss når det gjaldt splitter ny vogn| =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...