Gå til innhold

Hyllest til Ullevål, dr Wergeland og alle de andre på UL-avd! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaahhh....

Var innom på UL-avd idag for de skulle ha sendt meg innkalling til tidlig UL men så hadde jeg ikke fått den enda!

Jeg stakk innom en tur etter jobb for å få skrevet opp en time, men dr Wergeland sa at jeg skulle få komme inn etter en halvtime og få UL idag!!! :D

Nå ble det ikke Wergeland som tok UL på meg men en annen fantastisk lege som bare var positiv mot meg!! :D

Aaahhh... Egentlig så skulle jeg ha ventet til slutten av juli, men fikk komme inn på timen assa!!! :D

Nå var det svært lite å se på UL for jeg er nok ikke 5 uker på vei engang, men nå skal jeg inn om 2 uker igjen for å se Knerten min!! :D

Fantastiske leger assa!!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott at du fikk god behandling da! lykke til med veslespiren =)

Skrevet

Ååå så bra! Da kan jo jeg benytte anledningen til å få skryte av Bærum Sykehus også, og den utrolig hyggelige legen vi møtte der i går. Ikke bare bare å være førstegangs sier jeg bare, men med flotte leger og forståelsesfulle jordmødre blir alt så MYE MYE bedre!

Skrevet

Så utrolig bra Angell!!! :D

Synes det så ofte kommer så masse dritt fra mange om hvor forferdelige leger, jordmødre og sykehus er, så da må man skryte når man har muligheten til det!!! :D

Skrevet

denne skal jeg også signere på:) Går der hver 14.dag, litt hos Wergeland og litt hos dr. Pirhonen, var det han du var hos??

De er helt fantastiske begge to. Kan ikke få rost de nok:)

Skal inn igjen til kontroll i morgen og takket være dem to, gruer jeg meg aldri.

Skrevet

Nei, var ikke det! :) Var hos en lege som het Katarina (Ett-eller-annet)!

Hun var helt utrolig assa!!! :D Dame med masse lilla ting på seg! ;:)

Aaahhh... Håper det fortsetter slik assa!!! :D

Hvis det fortsetter slik så kanskje jeg har lyst til å føde på Ullevål!! :D

Skrevet

Ja, henne ja. Har ikke vært hos henne jeg, men har hørt MYE bra om henne også. En ting er iallefall sikkert, du kunne ikke vært i bedre hender:)

Skrevet

Ja! :D

Ah, det er så godt å føle det at man virkelig blir tatt vare på assa!! :D

Håper virkelig det går bra for oss begge denne gangen her ja! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...