Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Aaahhh.... Var innom på UL-avd idag for de skulle ha sendt meg innkalling til tidlig UL men så hadde jeg ikke fått den enda! Jeg stakk innom en tur etter jobb for å få skrevet opp en time, men dr Wergeland sa at jeg skulle få komme inn etter en halvtime og få UL idag!!! Nå ble det ikke Wergeland som tok UL på meg men en annen fantastisk lege som bare var positiv mot meg!! Aaahhh... Egentlig så skulle jeg ha ventet til slutten av juli, men fikk komme inn på timen assa!!! Nå var det svært lite å se på UL for jeg er nok ikke 5 uker på vei engang, men nå skal jeg inn om 2 uker igjen for å se Knerten min!! Fantastiske leger assa!!!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Så flott at du fikk god behandling da! lykke til med veslespiren =)
Turid Laila Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Ååå så bra! Da kan jo jeg benytte anledningen til å få skryte av Bærum Sykehus også, og den utrolig hyggelige legen vi møtte der i går. Ikke bare bare å være førstegangs sier jeg bare, men med flotte leger og forståelsesfulle jordmødre blir alt så MYE MYE bedre!
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Så utrolig bra Angell!!! Synes det så ofte kommer så masse dritt fra mange om hvor forferdelige leger, jordmødre og sykehus er, så da må man skryte når man har muligheten til det!!!
Vestlandslefsa Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 denne skal jeg også signere på Går der hver 14.dag, litt hos Wergeland og litt hos dr. Pirhonen, var det han du var hos?? De er helt fantastiske begge to. Kan ikke få rost de nok:) Skal inn igjen til kontroll i morgen og takket være dem to, gruer jeg meg aldri.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Nei, var ikke det! Var hos en lege som het Katarina (Ett-eller-annet)! Hun var helt utrolig assa!!! Dame med masse lilla ting på seg! ; Aaahhh... Håper det fortsetter slik assa!!! Hvis det fortsetter slik så kanskje jeg har lyst til å føde på Ullevål!!
Vestlandslefsa Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Ja, henne ja. Har ikke vært hos henne jeg, men har hørt MYE bra om henne også. En ting er iallefall sikkert, du kunne ikke vært i bedre hender:)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Ja! Ah, det er så godt å føle det at man virkelig blir tatt vare på assa!! Håper virkelig det går bra for oss begge denne gangen her ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå