Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hadde murringar natt til 13. juni, frå klokka to om natta. Følte at det var noko på gang, men turte ikkje håpe heilt. Klokka fire var eg på toalettet og det kom blodslim på papiret – hurra! Vart sittande litt på BiM, men fann ut at det var best å berre legge seg til og prøve å få kvilt litt. Det roa seg litt utpå morgonkvisten, men etter kvart utover dagen kjente eg tak nederst i magen med jamnare mellomrom. Det var ikkje vondt-vondt, så eg tok det ganske med ro. Ringte føden på ettermiddagen etter å ha hatt jamne tak med 3 minutt mellom. Dei ville ha meg inn for ein sjekk, men då drosja kom stoppa alt opp, så vi valgte å bli heime litt til. La meg i senga og gråt ein skvett fordi eg var sikker på at dette aldri ville kome skikkelig i gang. Men halv sju kjente eg ei ny kjensle i magen, det var ganske vondt rundt skambeinet og i lysken. Tenkte ikkje noko meir over det før det kom eit nytt tak 20 minutt etterpå. Prøvde å halde roa i senga ei stund, men etterkvart vart det såpass vondt at eg måtte opp og gå. Etter ein halv time kom dei jamnt, med fem minutt mellom. Tok kontakt med føden igjen og fekk beskjed om at eg kunne kome inn for ein sjekk. Vart lagt på CTG og fekk konstatert jamne, sterke rier, men berre 1cm opning. Fekk klystér og dusj og så var det berre å vente på ledig fødestue (noko som tok si tid, det var litt fødekaos på Bærum den kvelden) Rundt klokka ti fekk vi tildelt fødestue og møtte jordmora. Det var berre å slappe av så mykje som mogleg mellom riene, veksla litt på å ligge i senga og å tusle rundt. Klokka 12 sjekka jordmora opning igjen og då var den 3 cm. Effektive rier! Etter ei stund fekk eg gå i badekaret – noko som var kjempedeilig! Sovna til og med mellom riene, og meksikanaren dusja meg på magen og i korsryggen når det sto på. Etter å ha vore i badekaret i om lag ein time orka eg ikkje meir. Ny sjekk, og 5 cm opning og hovudet hadde festa seg! Så byrja riene kome tettare og vart vondare. Fekk satt akupunktur i handa og eine foten, noko som hjalp litt, men ikkje så mykje. Her gjekk også tidsperspektivet mitt a dundas, klarte berre å konsentrere meg om pusting. Så var det 8 cm opning og jordmora sa ”no er det ikkje lenge til du får babyen din ut, no kjem det tøffaste stadiet, men det er også det kortaste.” Ho tok grundig feil! Det tok 3 timar med intensive, harde rier før eg fekk full opning. Låg berre og vrei meg og knuste handa til meksikanaren. Jordmora tok vatnet, men framleis ein kant igjen før full opning. Ho prøvde å skyve den vekk, men det gjekk ikkje. Så vart fostervatnet grønt, og lege tilkalla. Vart lagd på CTG igjen, og dei satt ein elektrode på hovudet til babyen for å sjekke fosterlyden. Til slutt klarte jordmora å dytte vekk den siste kanten og eg kunne få byrje presse (sjølv om eg ikkje følte at eg hadde gode pressrier). Det neste eg hugsar er at fødestua var full av folk og jordmora oppmuntra meg til å presse. Jobba så hardt eg aldri har jobba før, men babyen låg framleis høgt i bekkenet. Fekk oksygen mellom pressriene for å vere sikker på at det var nok til babyen. Så vart det bestemt å hjelpe til med vakum, fekk lokal bedøving og eit klipp før dei satte på vakumet. Eg pressa og legen sugde med vakumet, men så mista ho taket. Eg merka det ikkje så eg heldt fram med å presse. Jordmora dytta legen vekk og berre ropte ”dette klarer du!” og plutseleg var hovudet ute. Eit press til og så kom den våte, varme kroppen til Ada Constanse. Eg utbraut ”det er jente!” og jordmora var heilt forundra over at eg hadde sett det først. Fekk ho opp på magen min, der bæsja, tissa og snørra ho på meg og hiksta sine små nyfødthikst. Det var heilt fantastisk! Kjensla av å presse ein bitteliten barnekropp ut er det beste eg har gjort! Sjølv om det var litt dramatisk, og vanvittig vondt, så var det ei oppleving for livet! Er kjempestolt over at kroppen min klarte det så bra, og utan smertestillande anna enn akupunktur, bad, massasje og varme omslag.
*RutIetutt* Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Ja, det hørtes ut som en hard fødsel, men også helt fantastisk - gratulerer igjen:o)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 GRATULERER! Kjenner jeg ble litt rørt her og at det datt en tåre ned. Nå gleder jeg meg enda mere. Lykke til videre med den lille jenta di:)
VinterSol+2 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 hjertelig tillykke igjen! du er kjempetøff:)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer med jenta! Fantastisk flott hvordan vi mennesker er "skrudd sammen", at vi faktisk kan "ruge ut" et helt perfekt lite menneske!!!! )) Kos dere masse!!!
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Graulerer! Kos deg med den lille datteren din. Som du ser er jeg her enda, men håper det skjer noe veldig snart. Så vet du det :-)
teila Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Gratulererer så masse masse med la chiquita! :-) :-) Det er jo noen fødehistorier man har lest etterhvert, og det virker som ganske mange har fødsler er litt dramatiske, som din. Der det er misfarga fostervann, eller rommet blir fullt av leger og man må skynde seg å få barnet ut. Heldigvis går jo alt nesten alltid veldig veldig bra, men jeg lurer på - blir men redd mens man ligger der og føder, eller har man liksom nok med alt det andre? Kose dere masse! :-)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer så mye! Spennede for oss som sit igjer her å få lese fødselshistorier! Gratulerer med mamma status:)
moklatt 9 dager til termin Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer med en nyydelig prinsesse.Kos dere masse.
Kummin&Lillesel Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Først må jeg gratulere med den nydelige lille Ada! Hun ser ut til å være en godklump, med masse fint hår! Hvor lang og tung, var hun? Og så vil jeg takke for fødselshistoria.. Har fulgt litt ekstra med på deg.. Er jo ikke sunnmøringer på min alder over alt (Jeg mistenker at vi har noen felles kjente, jeg har bodd både i Ørsta og Volda.) Det høres ut som en tøff, men god fødsel! God bedring med halebenet, og nyt livet som mor! Jeg gleder meg mer og mer, selv :-D
kokelimonke Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Ble helt rørt jeg ja..Ü Gratulerer så mye igjen og ha en fantastisk sommer =)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Har aldri blitt rørt av en fødselshistorie, men nå må jeg holde tårene tilbake her (så ikke kollegene mine tror jeg har mistet fornuften...). Du har en utrolig fin måte å skrive på (også klinger det så flott på nynorsk!). Gratulerer med litj-pia! Kos dere masse!
Betti spaghetti Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer! Også så nyyyydelig jenta deres er!
filijokus *fødeklar* Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 Å...jeg fikk skikkelig frysninger. Jeg og vil føde NÅ!!! Gratulerer med den søte jenta.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 Fin fødselshistorie Tosofo Kos dere masse i tiden fremover, alle tre
ramløsa- nok en gang Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer, flott beskrivelse. Ha en fin sommer
stima Skrevet 23. juni 2007 #19 Skrevet 23. juni 2007 åååååååååh, gratulerer!! Så fint du hardde skrevet det nederst!! Nå gleder jeg meg!
Nilla :-) jenter 05/07 Skrevet 23. juni 2007 #20 Skrevet 23. juni 2007 Gratulerer så mye. Flott historie :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå