Gå til innhold

For å gni det skikkelig inn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid..Så nå skal jeg bli mamma i mars...

Jeg er enten 4+0 uker eller 3+2 uker på vei...

Herregud...har forsatt ikke gått opp for meg..Teste i dag kl 17...

Masse overtale mannen støv til dere...*************************************************************************(dumt jeg vet...) men vil at dere også skal komme over på 1 tri sammen med meg..=o)

Masse klemmer

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, gratulerer, det gikk da heftig fort;) Mars er en flott måned å ha bursdag i:)

Skrevet

Tusen takk=o)

Ja det er det...Og jeg ville ha bran i den mnd og så dette er bra så langt...=o)

klem

Skrevet

oi oi oi Babycakes!!! GRATTIS!!!!

Dette er virkelig noe du har lengtet etter, er neste litt teit å si at du har "fortjent det", men det er har du jammen så jeg sier det allikevel!!!

Jeg husker jo alle innleggene dine inne på BliGravid lenge før forumet vårt her inne kom opp, og jeg er veldig glad på dine vegne.

Men, det er jo klart at vi andre her inne gjerne skulle vært i dine heldige sko, vi kommer mer en gjerne etter inn på 1 trimester ja! Men du, bare GNI det inn du! Det har du all rett til, er jo GRAAAVIIIIIID!!!!

Tjoho, gratulerer snuppa :o)

Skrevet

Hehe...god du jumpy=oD

Tusen takk...Vet jo hvordan dere har det og ønsker jo at dere kommer etter...veldig snart=o)

masse klemmer

Skrevet

Gratulerer så mye! Dette var virkelig morro! Tenk for 1 mnd siden bodde du her inne sammen med oss, og nå er du gravid!

Ønsker deg alt hell og lykke på veien!

Mange klemmer!

Skrevet

Gratulerer så masse! (er en *smule* misunnelig..;) ) nyt dagene nå!

Skrevet

Jeg har sagt det på msn, men jeg sier det igjen:

GRATULERER sååå mye!!

*misunnelig-klem fra*

Skrevet

GRATULERER! Å herregud så misunnelig keg ble nå, men håper å komme etter om ikke så altfor lenge :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...