Topmodel Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 sønnen min 13 dager gammel . det kommer blød fra navlen jeg har prøvd å tørke med klørhexidein det hjelper ikke . Er det noen andre hadde samme problem .
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Vi hadde dette problemet før navelen grodde ordentlig. Det er ikke farlig at det kommer litt blod, det er helt vanlig siden det gror der fikk vi beskjed om. Hvis det kommer verk og er litt sånn gråaktig inne i navelen burde dere la dem ta en titt på det neste gang dere er innom helsestasjonen. Jenta vår hadde nemlig det også når vi hadde hjemmebesøk, dette betydde visst at det ikke var grodd skikkelig, så hun ba oss om å ta turen til helsestasjonen uka etter så de kunne smøre på noe de har der for at det skal gro raskere, heldigvis hadde navelen grodd av seg selv når vi kom dit, men selv da blødde den litegrann. Ikke no' farlig, men fortsett å rense med klorhexidin og prøv å brette bleiekanten så navelen kommer på utsiden. Hvis dere skal innom helsesatsjonen for å veie eller noe slik kan dere jo uansett be dem ta en titt på den for å sjekke at den gror som den skal hvis dere fortsatt er usikre. Jeg vet ihvertfall at jeg synes det var veldig ekkelt med den navelen, og ble liksom ikke helt roa ned før helsesøster så på den at den var grodd. Det gir seg nok uansett snart, og da skal dere se at stellet blir mye hyggeligere:)
Topmodel Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 jeg byttet nicket fra 14.til 9. he he fordi han ble født 9. men jeg hadde termin 14.
Mamma Mirabell Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 navlen til gullet mitt blødde oxo litt når han var en uke gammel ca.. da blødde han i noen dager så var det over.. nå er den så fin atte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå