Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 føler jeg er så sur hele tiden... stakkars sambo som må leve med meg! hvordan takler dere det egentlig ? ting begynner å bli ganske tungt, jeg blir fort svimmel og anpusten og klarer ikke gå så lenge om gangen pga bekkenløsning. Så i dag når vi var en tur på IKEA var jeg skikkelig bitch egentlig. gadd ikke bry meg når sambo spurte meg hvilket bilde jeg ville ha i stuen, sa bare "velg du". Han skulle jo bare være snill og høre hvilket jeg hadde lyst på... uff... er jeg eneste som er sånn?
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Ja og nei! Er slik jeg også..... Lunten er megakort! Tåler omtrent ingenting av ungene som går her heller. Føler jeg biter mer enn jeg klapper. Om du skjønner. Blir irritert for det minste.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 samme her. jeg er dritsur hvis vi er på senteret og har gått litt for lenge. da er jeg ikke enkel å ha med å gjøre altså. men ellers er jeg ganske grei. : )
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Ok! godt vi er flere da! det aller aller verste er når det er varmt og vi er på butikker/kjøpesentre. hardt golv, vondt overalt og varmt og jævlig. da bare klager og syter jeg. når vi er hjemme eller på besøk hos folk pleier jeg som regel å oppføre meg da.. =P
Turid Laila Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Ja jeg føler meg ikke så hyggelig for tiden. Er lei og trøtt og vil bare ha gutten min ut!!
Miss L å di Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jaaaa... Hele kroppen verker, alt er tungt og jeg er bare trøtt, sliten og lei meg. Desse siste 3 månedene MÅ gå fort!!
Teltpluggen Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Tror ikke sambo syns jeg er noe hyggelig i det hele tatt.. Er nok ikke det heller.. Har rimelig kort lunte til vanlig, og nå skal det INGETING til før jeg fyker i taket.. Da vi var på kafè igår, skulle han være snill og komme med tips til hva jeg kunne bestille, Men jeg hadde jo ikke litt lyst på NOE, og holdt på å hoppe i strupen på ham der og da..
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 kjenner til det, spesielt når man er på plasser med mye folk:( var på burger king dær en hel skoleklasse hadde skoleavslutning.. jeg ble så irritert når hele gjengen sto iveien for ketchupen og aldri flytta seg at jeg bare dytta de bort med noen sure grynt og reiv til meg en haug ketchup poser.. mamma som var med meg ble selvfølgelig kjempeflau over meg da:(
Teltpluggen Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Skal ikke være greit.. Har merket det at jeg tåler mindre enn vanlig, og jeg tåler generelt lite.. Kommer sambo med EN liten innvending på noe så er det rett før jeg river hodet av ham:P If looks could kill liksom..
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 har det akkurat på samme måte...sukk...sambo sa idag at i e så sur for tia...ja hadde ikkje han vært det kanskje?om han hadde 26 daga igjen av termin,å igår kjørte i i 4 tima alene for å komme meg på sykehuset,masse venting der,så rett hjem,ta meg av to unger å legge de?? da hadde han blitt sur å...garantert... e så sliten i bekkenet,ved ribbeina,ryggen å alt...alt e et ork,å e myyyyyyyyyyye verre no i varmen altså....
Teltpluggen Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Er ikke så gravid enda jeg da:P Er en gooooood stund til jeg har termin, så har vel EGENTLIG ikke så mye å klage på, men føler allerede at lunta er megakort.. Nå skulle sambo ta bilde av magen min, så sa han "Tuter du med magen på det bilde?". Noe jeg ikke gjorde.. hadde veldig lyst å si et par sannhetsord, men bare slettet bilde, satte fra meg kamera og gikk til dataen.. Så kan han sitter der og lure..
Tussa og Sofie Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er ikke så sliten egentlig, for er bare 20 uker og i godt form, MEN jeg griner jo for ikkeno!!! Fader, det er så irriterende, hadde jeg nå enda blitt sint for ting, men neida, bare sambo ser hardt på meg er det "personlig krise" med en gang. Herregud, han må jo tro jeg er blitt sinnsyk, jeg som er så glad ellers. Blir jo sliten av det på et vis, men tror nok jeg etterhvert får litt kortere lunte ja slik som dere som har masse plager og er begynt å bli skikkelig tunge. HOLD UT JENTER!!!!
fru Senilix Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er ikke så ille hjemme, tror jeg. Har i hvertfall ikke fått noen kommentarer på det. Men må ta meg sammen på jobb, skikkelig. Har skjelt ut pasienter ved et par anledninger. Ikke bra.
Teltpluggen Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Tussa: Jeg er enda mindre enn deg...p Våger ikke engang tenke på hvordan jeg er om et par mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå