Gå til innhold

Uuurkkhh, Tyrkia er visst ferieverstingen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Iflg. Europeiske reiseforsikring.. Landet hvor flest blir dårlige!

Enda mindre lyst til å reise dit:-(

Tryggest i Spania visstnok.. Men, der har jo nordmenn snart okkupert hele landet:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel derfor tyrkia er billig, å spania er dyrt :P

Skrevet

Ja, du har nok et poeng der:o)

Skrevet

Hele hotellet "lå nede for telling" den gangen jeg var der for mange år siden. De måtte faktisk stenge bassenget for sikkerhets skyld.

Jeg er ganske open minded, men akkurat alanya, Tyrkia er ikke et sted jeg reiser tilbake til. Mennene er super innpåslitne (man blir jo gal til slutt), maten er det veldig lett å bli dårlig av, stredene er ikke noe fine og selgerne er seriøst ekstremt intense... Dessuten kan det bli ekstremt varmt. Det var flere dager med offisiell temperatur på 47 grader da vi var der....Det synes jeg er for varmt for de små..., og til og med for varmt for mange voksne.

Det er så mange fine steder å dra til, så jeg ser ikke poenget med å reise dit:-p

Skrevet

Har aldri blitt syk i Tyrkia, men ble dårlig i Portugal en gang. I grunn eneste gangen jeg har vært dårlig i syden. Elsker Tyrkia :)

Skrevet

Ja, en av grunnene til at jeg ikke har lyst å reise til Tyrkia....holder meg til nordmennene i Spania jeg;o)

Holder du på med ferieplaner, Tonje?

Skrevet

Uff, det hørtes ut som ferie i helvete....:o((((

Skrevet

Oj, huff da Mom2Two.

Havnet selv på sykehus sist vi var der... Ble helt svart for meg og jeg besvimte.. Ble rett og slett for intenst med mas og varme og lukter og div. ( Var gravid )

Hadde det bare vært så såre vel Rutletutt:o( Svigers har gullbryllup og alle sammen skal reise til Tyrkia til høsten.. Landet de elsker og forguder.

Jeg gruer meg som bare det... Uuurkhh! Sier ikke det til svigers da..

Men, synes det er kjedelig å bruke så mye penger på en ferie du egentlig ikke har lyst til å reise på..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...