Gå til innhold

Hvor får man kjøpt rosa redningsvest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt fra en veninne at det finnes rosa redningsvest til barn..

noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, den du hadde funnet, Fruktmos, var kjempesøt!!:D

Skrevet

Syns "Elias" redningsvesten er finere

Skrevet

Hva er vitsen med rosa redningsvest? spiller det noen rolle hvilken farge den er?

Skrevet

Viktigste er vel at den er så sikker som mulig, og ikke så rosa som mulig...?

Skrevet

spiller det noen rolle at den ikke er orange?

Skrevet

Herregud vil hun ha rosa redningsvest til ungen sin, så er vel ikke det noe å henge seg opp i ???

Det viktigste er jo å sikre ungen om vesten er gul, grønn eller rosa!!

Skrevet

Til "Siklerotte" og "C&MA"

Hvis hun ønsker seg en rosa redningsvest, må hun vel få lov til det?

Rosa redningvester er jo like sikre som oransje f. eks. ...

Skrevet

Ja, hvis man har fått barn for å ha ei dukke å kle opp, så er rosa tingen

Skrevet

Hvor finner jeg Elias vesten da?

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hva om hun hadde spurt etter en rosa reimatecdress, rosa conversesko, rosa vogn, rosa body, rosa kjole, rosa sokker, rosa sengetøy, rosa bukser, rosa dopapir, rosa glasur eller en rosa elefant så hadde vel ingen brydd seg, men det gjør de når hun spør etter rosa redningsvest! Hvorfor?

Knallrosa og oransje er faktisk ikke så forskjellig på avstand, så kan ikke se at det skal skape så store sikkerhetsforskjeller...finnes jo masse oransje i vannet (bøyler og andre redningsvester), men ikke så mye rosa, så er jo faktisk lettere å finne et barn i det enn i en oransje ville jeg tro. Det finnes faktisk grønne og blåe redningsvest, så da må jo rosa være helt greit!

Skrevet

Så dem selgte den på edwis fatisk.. (elias vesten)

Nei jeg bryr meg faktisk ikke om den er gul brun blå rød eller rosa!

Men jeg hadde hørt at det fantes så jeg bare lurte liksom! Fordi om jeg spør om hvor det finnes betyr ikke det at jeg bare bruker rosa dilldall på jenta mi å at hun er ei dukke. !

å btw .. jeg bruker helst IKKE rosa på jenta mi, å kjøper mye "gutte klær" så ikke kom her å tro at jeg er sånn som bare har rosa å alt er fryd å gammen fordi jeg har ei lita dukke å pynte opp! for sånn er det IKKE

Skrevet

Ååh, herre min hatt så frekke svar du får her inne da Katrine89.

Selvfølgelig har det ingen betydning hvilken farge redningsvesten har, så lenge den gjør jobben sin.

Men det er litt ekstra stas å ha en redningsvest som er litt fancy.

Regner med at de som svarer negativt bare handler hvite t-sjorter og dongeribukser til alle barna sine, og aldri hadde noe rosa til sine jentebabyer, eller lyseblått til guttebabyene sine ;-)

Lighten up folks, det er ikke verdens undergang om noen velger rosa redningsvest til ungene sine ;-)

Skrevet

*ler* så fint at du svarer kunn for å provosere.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...