Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Ja, ja,- jeg skrev det feil sist, men hvor er hun? Jeg savner henne! Hun har alltid så mye klokt å si, synes jeg. Jeab! Kom tilbake! Kranglesida er ikke den samme uten deg!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Virket som ei grinete og bitter dame spør du meg...
Teltpluggen Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Du er meg grinete og bitter du anonym:P Hun skapte litt liv her og hadde egne meningeR.. Fælt det?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Fælt nei...men jeg har min fulle rett til egen mening! Hun virket veeeldig negativ og grinete, og skulle absolutt diskutere med alt og alle. Sjeldent jeg så noe positive skriv fra henne.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Savner henne ikke... Håper hun holder de hjernedøde meningene sine for seg selv en stund.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg syntes hun var utrolig klok og rettferdig, jeg! Da jeg var ny her syntes jeg også at hun var veldig kverulerende, men det var hun bare her inne på kranglesida. Hun er vel en 'acquired taste' slik som oliven, ansjos og blåskimmelost,- jeg er uansett hennes største fan. -Håper hun er borte nå fordi at hun har født, og at alt i såfall er bra med henne og babyen hennes.
Patetica fåkksi Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Oohh, hvis hun har födt var det meget tidlig.. Jeg ler meg ihjael av anonym som sier at Jeab er en sur kverrulant med hjernedöde meninger.. Knegg kneggetiknegg!
Ikkelektuell Skrevet 30. juni 2007 #9 Skrevet 30. juni 2007 *humre* For en skjønn tråd!! Jeg har født en fantastisk fin liten baby og er innom for å se om dere holder koken her inne! :-)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Gratulerer så mye! Vil bare si at du er antagelig mer savnet enn noe annet:) Makan til gode kommentarer og herlig humor har jeg ikke sett på lenge )
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2007 #11 Skrevet 1. juli 2007 Gratulerer Jeab!! For en fantastisk god nyhet! Jeg håper virkelig at dere har det kjempefint alle sammen, og unner dere alt godt fremover!! Stor klem fra HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå