Gå til innhold

Sankthansaften.....!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal dere være, hva skal dere gjøre på?

Trenger noen ideer:) Orker ikke bare sitte i brl i år også å grille:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir vel grilling her hjemme ja:)

Skrevet

Blir vel båling i hagen:D Er liksom tradisjon det her. samler familien og båler marshmallows og griller:D

Skrevet

Vi reiser bort i helga. På hytte/campingtur. Blir siste barnefrie "ferie" på leeenge =)

Skrevet

tror vi blir hjemme å griller, eller så drar vi vel med noen venner på stranda å båler og griller dersom det blir fint vær, noe det virker som det blir=)

Skrevet

Jeg skal være på fødeavdelingen og bli mamma!!! Hahaha... Nei,det er jo ingen ting som tyder på at jeg skal føde på termindagen, så det blir vel grilling her hjemme. En stille og rolig kveld.

Skrevet

Vi skal feire snuppas 2 årsdag på dagtid og bare slappe av på kvelden.. blir vel noen år til det blir sankthans feiring på oss ja..

Håper og at pjerten i magen bestemmer seg for å komme ut snart..

Skrevet

Jeg skal til Sverige å kjøpe bilsete med søstern, hennes sambo og ei venninne. Så skal jeg på kontroll på sykehuset en gang etter kl 17.. Også har jeg termin:D

Skrevet

Aner ikke...er jo ikke mld det peneste været, men holder det seg blir det vel litt grilling og kos med gubben. Alle barna er jo borte da.

Skrevet

Skal feire bursdagen til svogeren min. Hvis det blir fint vær blir det båttur ut på en holme og grille, hvis ikke stikker vi nok opp til svigers og spiser litt der. ellers ikke mange planer.

Skrevet

Jeg har i grunn tenkt å føde på st.hans i år jeg! Om ikke han vil ut da, vel da vet jeg ikke... grille kanskje...

Skrevet

Skal i 50-og 60-års dag til mamma og tante, de feirer dagen sin hos mamma og pappa sammen med omtrent hele slekta, tror det kan bli veldig koselig:) Det blir i alle fall masse god mat..namnam:D

Skrevet

Jeg skal flytte inn i huset... Eller vaffal flytte inn noen ting....

Skal ut av denna leiligheten innen 1. juli... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...