ZamZam Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Passer barna til ei vennine fra kvelden til morgenen denne uken her fordi mannen hennes måtte reise vekk på jobb og hun jobber natt. De spiser de her, sover her og jeg tar dem med på skolen til klokken 09. Har to barn selv,byggearbeid, flytting og mannen min har reist og latt alt være igjen til meg ( takk skal du f*** meg ha). Ikke nok med at hun kommer hit hver kveld og klager på at hun er sliten så forventer hun f*** meg at jeg skal lage mat hver kveld også, mens hun sitter ute å røyker og drikker en øl... JEG er for F*** ikke mannen hennes!!! De har vært her siden mandag og jeg har lagd mat til alle siden da, hun har tatt med litt fisk og thats it! Det var riktignok jeg som foreslo at vi kunne spise sammen, slik at jeg kunne få litt kontroll på NÅR barna spiste og NÅR de gikk i seng. I dag er det hun som har foreslått middag, alle barna er super spente fordi de elsker det. Hun sa at det var HUN som skulle lage den, men nå ringer hun å sier at hun ikke kommer før senere og lurer på om jeg kan sette kyllingen i kjøla til i morgen ? HVA jeg har ikke kjøpt noen f*** høne det var jo hennes jobb? JEg må da nok en gang lage middag, rydde opp etter middag fordi det gidder hun ikke selv om jeg gjør det når jeg er hos henne... Dette er tydligvis takka en har for å hjelpe dem spare penger ( dagmammaen skulle ha veldig mye for å passe dem natta, mens jeg må betale maten???) Det er siste gangen jeg hjelper dem iallefall, nå kan dem f*** klare seg selv!! Er såååååå sinna, fordi nå må jeg raske opp begge barna og reise på butikken så får ALT som jeg skal gjøre vente til etterpå, og ikke nok med det så får jeg bare håper at arbeidslederen for byggerne kommer senere enn plannlagt. Dette blir vel den eneste gangen han kommer tidsnok! Hadde egentlig håpet at hun hadde lat meg reise på butikken alene, siden jeg har to barn alene 24 timer i døgnet, pluss de andre to i 12, men neida. Hun skulle farge håret!!!
Nit@™ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jøss for ei "venninne" det er da! Og drikker øl når hun skal på jobb om kvelden? Da vet du i alle fall at du sier nei neste gang det blir snakk om noe slikt. Det er dårlig gjort og utnytte vennskap slik Stor klem til deg og husk, i morgen er det fredag og helgen står for døren! Håper den blir bedre en uka di har vært!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Fy f... går det ann! Da hadde jeg sagt til unga.. sorry.. men kylling blir det ikke i dag fordi moren til ... har glemt å kjøpe.. Også slenger du sammen pannekaker istedenfor, og håper hun har kyllingen klar hos seg selv i morgen, og ber dere!
ZamZam Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Hun vet at jeg har mye som står på og hun vet også at jeg sa ja BARE fordi dagmammaen kom til å koste henne en formue hun ikke har. Dette er ikke første gangen jeg hjelper henne og jeg vet at hun er utrolig egoistisk så jeg burde vel ha forventet det.. Var såpass kort til henne at hun ringte meg igjen på butikken og fortalte at hun hadde ei høne io fryseren som hun kunne ta ut og ta meg ( helt engeleaktik i stemmen) så jeg sa ifra at jeg faktisk ikke bare sitter hjemme med barna enda en gang for å gjøre det til et poeng... jaja, ungene får iallefall yndlingsmaten sin som de ble lovet i går da de var så snille og blant annet spiste opp all maten sin... Bare en dag igjen så får hun ha dem alene i morgen kveld til mannen henens kommer hjem utpå morra kvisten, da er sikkert hun for sliten til å "passe" dem så mannen må gå ifra å ha kjørt hele natten til å "passe" sine egene barn hele dagen.. Heldigvis er ikke jeg gift med henne, men har en frivilig omgang med henne...
winneboo Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Vet åssen du føler det Vær glad det snart er over. Noen eier ikke samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå