Go`mamma`n... Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Fått inn noen penger i dag, men vet ikke hva det er!? er det noen som har fått inn foreldrepengene i dag? Eneste det jeg vet det kan være.....
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Og hva i svarte er foreldrepenger for noe?! Har aldri hørt om noe som heter foreldrepenger! Hallo?!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Skattepenger?? Barnetrygd og kontantstøtta kommer ikke riktig enda ihvertfall!
Blue Lady Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Foreldrepenger er det nye ordet for FØDSELSPENGER
selfangerkjerringa Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Barnetrygda kommer til en fastsatt dato som er den samme over hele landet - datoene ligger ute på nav sine nettsider. Utbetalingsdatoen for foreldrepengene varierer fra nav-kontor til nav-kontor. Dvs ei i Oslo kan få pengene på en helt annen dato enn ei i Trondheim. Kontakt ditt kontor, så får du datoene for resten av permisjonsperioden din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå