Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er helt blank. Stakkars. Tenkte på fotballtur til England for å se Liverpool men så er det så klart midt i hockeysesongen og han kan ikke dra. Overraskelsesparty er uaktuelt ettersom han ikke liker å feste. Jeg er bare helt blank, har ikke noen tips. Har dere?
rampejenta - ny spire Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 spørs jo litt hva han liker da.. digital kamera eks.. eller du kan jo bestillle en tur til Liverpool til seinere... menjeg sliter også med det samme.. min sambo vil bare ha bildeler hehe..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Problemet er at han er stinn av gryn og har "alt". Han er ikke særlig kravstor og bruker aldri penger på seg selv da, men likevel, han har alt han kan ønske seg. Uff...hva kan liksom jeg gi han som vil være spesielt. Jeg fikk tur med Jewel of the seas til København og Ipod og sånn høytaler til. En utrolig fin gave altså. Har aldri fått noe sånt før, vi er ikke så nøye på gaver. Jeg ble også 30 da. Og nå skal jeg liksom gi han noe skikkelig...uff...hjelp!!
"husmor"med lille Nora Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 overask han med noen bilder av deg;) ta deg en tur til fotograf, eller få en vennine til å ta bilder av det og kjøp en ramme:)
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Tenkte på cruise jeg også.... Mannen her i hus fyller også 30. Satt å vurderte å bestille en tur i januar, men tenkte det var litt tidlig. Mye kunne jo skje. Mest med tanke på jobb og fri. 3 dager etter fikk jeg pos test. Så han får fødsel i stede. (";)
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2007 Takk for tips jenter, fortsett gjerne å legge ut tips
Snooopi Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Hva med verktøy? Det er det eneste jeg med sikkerhet vet blir en suksess her! Da han ble 30 fikk han den etterlengtede skrumanskinen, en makita.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå