mammatil2. Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 her har vi spist fjell ørret,med poteter og agurksalat.
Tøysetipp Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Loff og cola, med omgagssyken for andre gang på to uker :-(
Lillesnuppis Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Lasagne med salat og hvitløks bagetter her i dag. Åsså med stort glass cola med masse isbiter i
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Grillspyd med kylling, sopp, paprika og mais. + bakt potet og tomater.
nick39 Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Jeg fikk en fantastisk kjøttsuppe som min mann hadde laget.
Gjest_1001 Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Vi har grillet i dag... Koteletter, indrefilet og pølser..... med salat til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå