Gå til innhold

dere som har lån....


Anbefalte innlegg

Skrevet

når man søker lån så skal man sende med dokumenstasjon av arbeidskontrakt, det jeg lurer på er om dere vet om banken ringer jobben og spør om en er arbeidstaker der, eller ser de bare på kontrakten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette finnes det ingen standard for. Det kommer an på banken og deres oppfatning av dere.

 

Jeg har lån og har aldri levert noen som helst dokumentasjon på at jeg faktisk har jobb.

Skrevet

Jeg måtte kun lever de 3 siste lønnsslippene, ikke noe mer. Og de ringte heller ikke jobben min.

Skrevet

ok fordi jeg sa opp jobben min da jeg gikk i fødselspermisjon pga arbeidstiden og det var umulig for meg å komme tilbake. så nå betaler jo nav hver mnd. jeg er sikret jobb et annet sted etter endt permisjon, men det går jo ikke de på. så jeg tenkte jeg kunne søke lån nå og vise lønslippene mine fra nav.. hm får vel prøve, men hvis de ringer da er det hade bra med mitt søk av lån tenker jeg.

Skrevet

Jeg måtte bare å leveere de siste 3 lønns-slippene. Hadde ikke fast jobb når jeg tok opp lånet. Å det visste banken. Fikk ikke noe mindre lån av den grunn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...