AnTiLoPeSvIn Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 når man søker lån så skal man sende med dokumenstasjon av arbeidskontrakt, det jeg lurer på er om dere vet om banken ringer jobben og spør om en er arbeidstaker der, eller ser de bare på kontrakten?
Gjest -<<- Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Dette finnes det ingen standard for. Det kommer an på banken og deres oppfatning av dere. Jeg har lån og har aldri levert noen som helst dokumentasjon på at jeg faktisk har jobb.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg måtte kun lever de 3 siste lønnsslippene, ikke noe mer. Og de ringte heller ikke jobben min.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 ok fordi jeg sa opp jobben min da jeg gikk i fødselspermisjon pga arbeidstiden og det var umulig for meg å komme tilbake. så nå betaler jo nav hver mnd. jeg er sikret jobb et annet sted etter endt permisjon, men det går jo ikke de på. så jeg tenkte jeg kunne søke lån nå og vise lønslippene mine fra nav.. hm får vel prøve, men hvis de ringer da er det hade bra med mitt søk av lån tenker jeg.
£adybird Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg måtte bare å leveere de siste 3 lønns-slippene. Hadde ikke fast jobb når jeg tok opp lånet. Å det visste banken. Fikk ikke noe mindre lån av den grunn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå