Gå til innhold

vår lille keiserinne som lurte alle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja, da er vår lille keiserinne kommet til verden...

hadde dato for ks 19. juni, men hun bestemte seg for at det ikke var aktuelt...

mandag 11.06 gikk jeg til sengs med murringer i magen, som jeg tenkte kunne være hva som helst... kl 0100 våknet jeg av noe som ikke kunne være noe annet enn rier. stod opp og kledde på meg og pakket bagen min. hadde jo ikke gjort det ennå siden jeg hadde en uke igjen til ks...

fant så fram klær som storebrødrene skulle ha neste dag, og halv tre vekket jeg den vordende far.. hans mor kom så for å passe guttene og av sted til sykehuset dro vi. kom dit ca kl 3 og hadde da 1 cm åpning, og forberedelsene til ks begynte etter en halv time med cg registrering. selv om det var et halveis hastesnitt synes jeg alt gikk veldig rolig og behagelig for seg, veldig spesielt å få være våken under inngrepet da jeg har hatt narkose i de to tidligere ks ene... spinal bedøvelse anbefales på det varmeste. kjente kun et pittelite stikk i ryggen...

kl 0503 var lille Amalie kommet til verden, 2540 gr og 48 cm lang. 32,5 cm rundt hodet.

verdens vakreste lille gull....

Videoannonse
Annonse
Gjest Odyssey&Mikrovampyren
Skrevet

Gratulerer med jenten: -)

Skrevet

Gratulerer så masse med den lille prinsessen:o)))

Skrevet

Gratulerer med jenta!:D

Skrevet

Gratulerer så masse med lille lure-jenta;-) Ville ut å se mamma hu;-)

Kan jeg spørre om hvorfor du har hatt keisersnitt alle gangene,er d smalt bekken? Bare litt interessant m ks om dagen-etter de greiene i avisene...

Skrevet

med førstemann endte det i hastesnitt etter 50 timer med rier, og kun 6 cm åpning... navlestreng rundt halsen, og hjertelyd som gikk nedover under riene...

med 2.mann var fostervannet misfarget og endte i katastrofesnitt da han stod med ansiktet fram... stresset da lille gullet.... og denne gangen var det egentlig planlagt, men riene kom og det ble vel et planlagt hastesnitt som de kalte det... men opplevelsen var helt utrolig når jeg var våken.... skulle ønske jeg hadde vært det med de to første også....

Skrevet

Gratulerer så masse med jenta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...