mamma til en prinsesse Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Var på byn i helgen og hvem tror du ikke vi traff på??? Jo min svoger. Satt der tett omslynget av en blondi. Vi gikk bort til han og spurte hvor han hadde gjort av dama si. Blondien ble dritsur og stakk. For han hadde hverken sagt at han hadde dame og at han venter barn. Han ble dritsur på oss for at vi nevnte det. Han hadde hun jo i boks og så kom vi og ødelagte. Blir så forbanna på at han kan holde på sånn og så sitter dama hans hjemme og er gravid hver eneste helg mens han tar seg en tur på byn alene..... Fy faen sier jeg bare.... Hva gjør man da??? Sier man det og ødelegger forholdet, eller holder man tett og ikke blander seg????
winneboo Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Er han utro da? Eller bare satt han der med henne? Hadde jeg vært 100% sikker på at typen til ei venninne var utro ville jeg først sagt til han at han har så og så lang tid på å fortelle det selv, eller så gjør jeg det. Det er noe dritt å ikke vite noen ting mens alle rundt deg vet det. Men nå er jeg sånn at jeg helst vil vite om typen er utro da, det finnes jo de som ikke vil vite sånt.
Mamma jei Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Fy faen ass.. Blir så JÆVLIG forbanna når jeg hører sånt! Stakkars hu gravide dama!!!! Fælt å måtte fortelle henne noe sånt akkurat nå. Vanskelig da, skal du fortelle det eller ikke... Håper han råtner en viss plass!
mamma til en prinsesse Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Rett før dama hans ble gravid så hadde han gjort en annen dame gravid. Men hun tok abort. Så ja jeg vet at han har vært utro med henne. Og jeg vet at det har vært fler.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Vet hun at han har vært utro før? Hvor langt på vei er hun? Er jo ikke bra for fosteret å oppleve så mye sinne, raseri og hva nå av følelser hun får når hun får vite dette, men kanskje greit å forberede seg på å være aleine med babyen fra starten av (for hun får sikkert hovedomsorgen). Jeg hadde sagt i fra med engang om hun ikke hadde vært gravid, men akkurat det at hun er det gjør meg litt betenkt...ingen måte du kan få spurte henne "hadde du hatt lyst til å vite om mannen din var utro mot deg eller ikke?" F.eks. kan du arrangere en jentefest der det er litt sånne ting som blir diskutert, og alle svarer osv.
mamma til en prinsesse Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Hun er 5 månder på vei og er jo akkuratt det som bekymrer meg ved å si det til henne. For hun har mistet 2 ganger før. Er ikke noe lett når man vet sånne ting. Grunnen til at jeg vet om mye av det som har hendt er at han går og skryter om mye av dette til min samboer. Sambo skjeller han ut og spør hva som er i veien med han. Hvordan han kan holde på slik. Enten så er man singel eller så er man det ikke. Og han svarer bare at han er for svak. Klarer ikke stå i mot. Selv ville jeg absolutt ha visst det
grå :) Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 er vel nesten så man kan vurdere å ta bilde av dem med telefonen og spare det til ungen er ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå