Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 jeg har på følelsen av at mødre ofte er utrolig overbeskyttende ovenfor sønnene sine. at det ofte er et spesielt bånd dem immelom. er det sånn?
snickersen Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Det er gjerne et spesiellt bånd mellom mor og barn generellt.
Gjest -<<- Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Enig om du bytter ut "sønnene" med "barna" og fjerner over fra overbeskyttende.
KaMa Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 ..og jeg vil bytte ut "mor" med "forelder".. Og da kan jeg omsider si ja. Det er et spesielt bånd dem imellom.
Northernlights Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 ..........det er noe veldig elementært som mangler dersom det ikke er noe spesielt bånd mellom en mor og hennes barn.
♥Prinzessin♥ Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Mener du dette fordi du ser det som normalt å ha et nært forhold til ens datter, mens om man har et nært forhold til sønnen, blir man overbeskyttende og oppdrar en feiging? Kanskje en transseksuell?? Hjelp!! ;-)
♥Prinzessin♥ Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Tror forresten ikke det er annerledes enn at mange fedre er "overbeskyttende" overfor døtrene sine. Menn kjenner menn og vil nødig at døtrene skal komme ut for verstingene. Kvinner kjenner kvinner og vil muligens alltid mene at ingen kvinne er god nok for hennes sønn. Jeg vet ikke. :-)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Ja, jeg og sønnen min har et spesielt bånd. Jeg er beskyttende, men ikke overbeskyttende. Hadde jeg hatt en jente tror jeg ikke båndet ville vært mindre spesielt, eller at jeg hadde vært mindre beskyttende overfor henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå