Gå til innhold

Hvilke våtservietter bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd litt av hvert her, men synes Simple sine er best :-)

Har dere de kun i stellevesken, eller blir de brukt ved hvert skift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte de fra coop.

Kan igrunnen ikke rangere de da de er de eneste jeg har prøvd. Bruker de fryktelig sjeldent, men er grei å ha med i stelleveska om det skulle oppstå en liten krise;)

De virker iallefall gode. Småen har iallefall ikke reagert med utslett eller noe annet etter de gangene vi har brukt de.

Skrevet

Jeg bruker coop sine, men har de bare i stellevesken. Har jo myke kluter og tilgang på vann på badet!!

Skrevet

De beste våtserviettene er Mesoft som er bløtet i vann og babyolje. Kan lage en stor ladning om ganegn eog legg dem i en boks, så det er ikke noe mer jobb med det.

Men det er noe helt annet å vaske med, burde prøves.

Skrevet

Ikke dumt, anonym :o)

Ellers bruker vi mesoft vi også, som vi bløter. Har simple og coop sine i stellevesken...

Skrevet

Kan man lage såpass mye at det holder noen dager? Vil det lukte vondt etc kanskje???

Skrevet

bruker mest mesoft hjemme, innimellom Dermica (fra apoteket), og har Sebamed uten parfyme i stellevesken, for de pakningenen er så små og greie.

Skrevet

De på rema.

Skrevet

Jeg har aldri brukt en eneste våtserviett

Skrevet

Hva gjør du når du er ute?

Skrevet

Har med en klut. De fleste steder er det jo tilgang på vann. Men har jeg ikke det så har jeg med en flaske med vann.

Skrevet

Ehkkrehem...

Syns det virker så hånete å si at "jeg har aaaaldri brukt en eeeeeeeneste våtserviett"....

Tror jeg må være en forferdelig mor.... For jeg bruker BARE våtservietter! Og det er null problem for oss:) Har sjelden bleieutslett, kun en gang i blandt, som er vanlig. Og da smører vi med zink - borte på en dag. Dessuten er det jo vanlig smøring som gjelder for hvert bleieskift uansett.

Hvorfor ikke bruke våtservietter? Tror ikke det er noe verre enn noe annet.

(Joda, noen reagerer sikkkkkkert på våtservietter.. Jada jada)

Hilsen en ikke anonym :)

Skrevet

Ja... For å svare på spørsmålet da... Så bruker jeg Coop sine:) Perfekte

Skrevet

Jeg står ikke her og sier at jeg er en bedre mor enn deg. Sier bare det at man trenger ikke bruke det.

Har jo vært så mye oppstyr om disse våtserviettene om hva de inneholder og hva de ikke inneholder, så jeg har bare valgt å styre unna de.

Men du har jo tatt ditt valg, og jeg har tatt mitt valg.

Og like gode mødre er vi nok begge to =0)

Skrevet

Hm, er det stas, fint og flott og aldri ha brukt våtservietter??

Hvorfor det isåfall?

Skrevet

Når du spør meg med nick så svarer jeg

Skrevet

Kan spørre jeg da, selvom jeg ikke er den anonyme, hehe...

Nå var det jo et spm om hva slags våtservietter vi bruker, ikke hva vi synes om våtservietter...

Skrevet

Ja, vi er jo forskjellige alle mann (les:kvinner).

Tror det er litt sånn dominoeffekt på MYE babyting... Bl.a våtservietter. Noen gjør opp en mening om at det er fyfy med dette, og da hiver man seg på bølgen fordi man er redd for å gjøre noe annet enn det alle andre gjør...

Men så er det jo sikkert mange som bare bruker våtservietter da, som meg;), men som kanskje ikke roper like høyt om det... Hva vet jeg.

Skrevet

bruker dermica fra apotek 1. aldri fått noe utslett. får han det bytter jeg merke. han dør vel ikke av de uansett da.

Skrevet

bruker også coop sine. har prøvd litt forskjellige, men likte dem best. av og til bruker jeg våtservietter og av og til ikke.

Skrevet

En jordmor på St. Olav i Trondheim ga oss det glimrende tipset å holde oss mest mulig unna våtservietter, og heller bruke det mykeste toalettpapiret med babyolje på. Jenta vår er nå 5 uker og har hittil ikke hatt antydninger til sår stump.En annen jordmor anbefalte Coop sine våtservietter.

Skrevet

Bruker coop sine, de hvite pakkene. Likte ikke natusan sine...

Skrevet

Hm... var det natusan?? Hm... Jo tror det var det=)

Skrevet

bruker rema 1000 sine for de kom best ut i testen i foreldre og barn.Og de er billigst så da er det jo greit;-)

Skrevet

Bruker extra sine, kjøpes på coop. Har brukt det siden dag 1 og har aldri vært antydninger til sår stomp her i hus heller. Bruker det både hjemme og ute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...