mammaTiL4gutter Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg leier hoved-etasjen i ett hus med 2 hybler i sokkelen.Huseier bor ikke her. Den ene av hybelboerne klager ofte til huseier på att vi bråker på dagtid uttafor huset å vinduet hans...Men han har en kompis som kommer på besøk til alle døgnets tider... like gjerne kl 0600 som 23.30 å da tuter han å banker i veggen før han går inn.......uten att ejg har sagt noe om dette til huseier... Neste gang har jeg lyst til å bruke alt dete som "motsvar"til huseier..... Kan jeg det???
It's all about me Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Selvfølgelig kan og bør du gjøre det.
lenej :o) Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 man har lov å lage lyd mellom 07.00 (trur eg) å kl 23.00. så han kan ikke klage på deg... men du kan klage på han. men vilel gått ned der å sagt fra selv.. uten å blande huseier inn. for da kan du banke han om du vil.. neida, det var en spøk, men eg ville prøvd å ordne i det selv, som voksne mennesker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå