Gå til innhold

Noen som har erfaringer med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fødselsdepresjon, har gått på cipralex i 14 dager og det begynner å hjelpe. Har fått p piller med merket yasmin nå, noen som har erfaringer med å bruke di når man har fødselsdepresjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring fra de pillene og fødselsdeprisjon, men vet at enkelte har fått store humørsvingninger av de. Har selv gått på de i 6 år før graviditeten. Fikk ganske kraftig pms ala dårlig humør og veldig følsom. Ble lett på gråten noen dager før blødningen kom. MEn etter hvert så ble det ikke så ille da jeg lærte meg å takle det, viste at det kom hver måned så da var jeg liksom mer forbrett og kunne styre følelsene mine litt. Ta meg selv litt i nakkeskinnet når jeg viste jeg var urimelig og slik. (Gikk jo særlig utover min bedre halvdel dette da)

Ellers er det en god pille, skal vel være den med minst bivirkninger (Eller var iallefall det for noen år siden).

Husk at reaksjonene på p piller kan variere veldig fra kvinne til kvinne. Det merket som passer bra for noen kan være helt totalt ulikt for noen andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...