sussa80 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 hei. jeg er en jente på 27 med en nydelig datter på seks år fra før. nå har jeg og min samboer( som ikke er pappa til barnet ) prøvd i over ett år uten att det har lykkes oss å bli gravid. har vært hos lege og alt er ok med både meg og han. hva kan være galt. vet jeg er ung og alt dette men øsnket om flere, før den første vokser seg for stor, er veldig sterkt. noen gode tips?? på forhånd takk, og til dere som driver siden: MEGET BRA TILTAK
Silkemage Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Hei du! Vi to har mye til felles. Jeg er 25, har en sønn fra før av på 7 år, blir fort stor ja. Jeg og min nåværende samboer har prøvd i snart 1 år ja, og vi har begge blitt undersøkt, alt var ok. Ble gravid på april, men det endte i spontan abort. Vet at det er slitsomt å gå å vente hver måned. Men vet du når du har eggløsning? Prøvd ELtester? Går jo også an å ta blodprøve hos legen for å se om du har EL. Og deretter forsøke å finne en rytme på den. Men hvis du sier at dere er undersøkt og alt er normalt, vet ikke jeg. Finnes jo en del "gammeldagse" tips her inne om type stilling ved sex, ligge med pute under rumpa, drikke hostesaft fra mens til EL (letter svømmeturen for soldatene), +++. Noen andre som kan hjelpe sussa80?
kattungen Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hei! Jeg var hos akupunktør en gang og ble gravid etter det. Det er jo verdt et forsøk? Nå prøver jeg igjen (vil ha 2 tette), men er ikke helt 100% seriøs prøver enda,så har ikke tatt turen dit igjen i denne omgang. Lykke til og håper det klaffer snart!
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Kan jeg spørre hvor lenge dere hadde prøvd å bli gravid før du gikk til akupunktur? Har tenkt litt på det skjønner du... Prøvd i et år vi og, men ingen barn fra før. Har lyst å prøve akupunktur før jeg putter kroppen full av hormoner og alskens lurium som legene skriver ut...
kattungen Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Har endometriose, operert flere ganger og fikk beskjed av legene at dette nok var umulig uten IVF (stod i kø for behandling). Men så var jeg hos denne akupunktøren, da:) Hadde ikke prøvd lenge, siden vi fikk beskjed på Riksen at det var umulig. Kanskje 4-5pp sånn halvhjertet. Bor du i Oslo el nærheten, så kan du evt gå til henne?
Mamman til Loffen ♥ Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Ok, takk for info! ) Er så fantastisk å høre sånne historier synes jeg, viser at det er en mulighet selv om alt kikke er helt som det skal. Bor nok på andre siden av fjellet, i Bergen... Men kjenner til en akupunktør her som en venninne av meg har gått til. Jeg gir det noen måneder til for jeg er så sinnsykt redd nåler, hehe...Lykke til:o)
kattungen Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Ja, enig at det er helt fantastisk:) Håper vi får til å lage et under til, så det andre får søsken:) Nålene er ingen ting og grue seg til (helt sant). Det gjør ikke vondt og kan ikke sammenliknes med andre stikk du får på legekontorene. Håper du også snart blir gravid, det hadde vært så gøy!!!! Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå