Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 -hentet kjole, sko, undertøy og underskjørt i dag -kirkeprogam ferdig til trykk -festprogramm snart ferdig til trykk - kjøpt inn brudepikekjoler - trommet sammen et team til å pynte kirken - trommet sammen et team til å pynte festlokalet - handlet inn all bordpynt - musikk er ordnet og bekreftet - fotograf er klar - mannens antrekk er klart for lengst - bordkort snart klart- (dette blir knallbra, kan dele ideen etter festen!) - musikk innslag til kirken er ordnet - bestilt avis notat i lokalavisene - skal designe buketten min imoren med en blomsterdekoratør - prøvetime hos sminkør og frisør avtalt. Hva har jeg glemt?? OG dere som har vært gjennom dette- hva "skulle dere ønske dere husket på?"
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Mat, lokale og bordpynt har du sikkert huska? ) Bare at du ikke har skrivi det ned. Lys, servietter, duker, servise til bordene. Hvis du har bestilt lokale, så ordner kanskje dem sånt. Ååå jeg gleder meg til jeg skal gifte meg, det blir stort
Himmel og hav Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 - Avtale med noen som kan åpne, nummerere osv gavene deres. - Toastmaster? I mitt bryllup skulle jeg ønske at jeg hadde: - enda et par ekstra strømper - gått inn skoene mine - tatt med nål og trå. (Underskjørtet gikk i stykker i løpet av festen og det eneste vi kunne finne å reparere med var stiftemaskin! Det funka forøvrig fint...) - tatt med meg noe å spise hos frisøren
Jenny-penny Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Ser ut som du er kommet like langt som meg, vært på rpøvetime alt jeg da. Bestilt time til negler og hudpleie dagen før, begynt å øve på brudevals og skriver på talen min. Nervene kommer så smått nå kjenner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå