potet1 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hei! Er det noen som vet om det er noen butikker i Bergensområdet som selger bæresjal? Jeg vet det finnes i nettbutikkene, men det hadde vært fint å "prøve" før en kjøper... Er sprekkeferdig;o)På forhånd tusen takk for svar!
Spekkhogger Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 På mor og meg butikken der litt forbi politihuset selger de bærebarn sjal fra sverige så vidt jeg vet - jeg har to elastiske sjal selv men andre merker som jeg kjøpte etter demonstrasjon på foreldre og barn messen og etter å ha lest masse på tettinntil.com - anbefaler deg å lese der og - de har også bæretreff og bærehjelp som kan demonstrere for deg og la deg prøve de forskjellige typene =) Kjempebra at du skal bære!! Starter du helt fra babyen er nyfødt?
=)Line Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Signerer det med å gå på bæretreff! Er dessverre ganske så dårlig utvalg i vanlige butikker, og personalet vet sjelden hvordan knyte og sånn heller.. Men de bære-damene her i Bergen er super-koselige, og de har massevis av ulike alternativer som du kan prøve! Så sjekk ut tettinntil.com sitt forum! =)
Gjest Ut på tur Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Vi fikk også demonstrasjon på Forelde og Barn messen. Kjøpte sjal der. Hun som hadde demo der anbefalte elastiske sjal for å bære fra den er nyfødt. Da kan man bære hele døgnet om man vil. Nå har vi prøvd ut med en bamse både pappa'n og jeg. Spesielt pappa'n gleder seg veldig til å bære (nå er det jo jeg som bærer) Håper du får den hjelpen du trenger ut fra det de andre har skrevet
potet1 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Tusen takk for tilbakemeldinger! Ja, jeg tenker å starte med nyfødt, så jeg skal sjekke ut tettinntil og butikken bak politistasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå