Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Noen som har dette ? Det kan festes til Easywalker vogna vår, sammen med Maxi Cosi. Har falt litt for den ligge funksjonen, ser for meg at det er praktisk å kunne legge ned stolen i ryggen. Fordeler og ulemper ???
Gjest_1001 Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Funker vel det? Gjorde det vel ganske greit i testene ;-)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Ja, men jeg tenker på hvordan det er i praktisk bruk. Om baby sitter bra, lett å feste etc. Det er jo ikke base til det så vidt jeg vet...
Gjest_1001 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Har du lest denne? http://www.hts.no/norsk/arkiv/goddesign.htm
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Hva hjelper designet når plasten ikke holder mål????? Hadde virkelig gått for maxi cosi. Har to venninner (på hver sin kant av landet) har klaget inn izi sleep pga at plasten på setet mykner opp.... Og begge har fått medhold og byttet til annet merke.
mammmamia ** Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Det har vært VELDIG mye tull med HTS Izi Sleep, i praksis er det vanvittig tungt å løfte, og passer kun på Quinny. Ville heller sett på Maxi Cosi ja, eller Britax, de er lette, brukervennlige, gjør det alltid best i tester, fås med eller uten base, kan brukes på de fleste vogner og er store stoler (altså, romslige for babyen), men nette allikevel :-)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 vi er veldig fornøyde med det. det er tungt men vi bruker det jo bare i bilen, evt opp i leiligheten.. hun veier syv kilo nå, men vi klarer å løftet det for det. lett og montere. hun sitter veldig fint i det og har alltiid gjort det. hodet for veldig god støtte.... nei er veldig fornøyde.
SnupsaTupsa Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Hei! Etter mye om og men fikk vi endelig i helgen byttet izi sleep-setet vårt!!! Vi har klaget mange ganger, og vi har fått byttet all plasten et par ganger men det samme skjer igjen og igjen. Plasten blir "myk" så hele setet blir lealøst og ustabilt. Knappen der man strammer og løsner beltet og festet til den datt rett og slett ut så da hadde ikke beltet noen funksjon overhodet... Setet har stått ustabilt på quinny-understellet og vært håpløst både å feste og enda værre å løsne fra det. Knappene for å vippe bærefåndtaket opp og ned virker sjelden så det låser seg i feil poisjoner og låser seg ikke når det skal. Og det spretter inn og ut av posisjoner som det vil stort sett, Dråpen som gjorde at vi omsider fikk heve kjøpet var at vi bruker setet til å bære i på babysvømminga, og plutselig spratt det bare ut av bæreposisjon så setet tippet rundt!!! Hun kunne gått rett i gulvet/bakken om ikke selene hadde vært på. Jeg er interessert i barneutstyr og spesielt bilsikring. Jobber med dette. Var usikker på dette setet fordi det var helt nytt på markedet og ikke var testet mot andre seter enda bl.a. Men lot meg til slutt overbevise. Var skeptisk allerede da vi begynte å bruke det. Det var også trangt, og tungt. Den siste testen var det testet, og gjorde det også bare middels i sikkerhet... Vi har nå fått Maxi Cosi cabrio som vi også hadde til lillesøsteren, så det vet vi er bra! Ser også at hun ligger mye mer i det både i bilen og når det er montert på quinny-understell enn det izi sleep'en var (selv i liggestilling). Izi Sleep var forresten veldig bratt i bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå