Gjest otilie79;) Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Vil gifte meg på ei strand i syden i en enkel men stilfull hvit kjole, med min kjære i hvit tynn dressbukse og hvit sommerskjorte (ikke den stive svarte dressen og slipset) Med våre søte småjenter som brudepiker:) Dere som er gift, hvordan var bryllupet deres? Og dere som ikke er gift enda, hva drømmer dere om? Drømmeren;
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Det jeg hadde, med bedre sko. ;o) Jeg gikk med dr. martins fordi jeg ikke klarte å finne sånn noenlunde ok hvite sko, i bergen...
rødhette* Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Satser på det er drømmebryllupet jeg får, når vi gifter oss på Gran Canaria
*Rutletutt* Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Vi skal gifte oss til neste sommer (hvis vi får tid å planlegge det da;o)) og skal gifte oss i utlandet, men vet ikke helt hvor eller hvordan - men vi skal ha med oss nærmeste familie og være vekke i en-to uker. Drømmer om et strandbryllup på Hawaii eller Mauritius....men spørs hva det vil koste...men et strandbryllup skal det bli;o) Hvit enkel og lett kjole, løst hår - mannen i hvit lett dress el og Tobias likt kledd som pappaen og lillesnuppa i magen i en nydelig hvit kjole:o)
Gjest otilie79;) Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Skal dåkk gift dåkker innendørs eller utendørs?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå